تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814647505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روستای پاقلعه - تجربه سفری آسان


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول: جاهای دیدنی گلستان: روستای پاقلعه   روستای پاقلعه ۱۰ کیلومتری جنوب غربی شهرستان رامیان و ۷۰ کیلومتری گرگان در استان گلستان قرار دارد. ساختمان این روستا یک یا دو طبقه با سقف شیروانی و دیوارهای گل‌اندود ساخت قدیمی گل، خشت و چوب است و در ساخت جدید سیمان، آجر، گچ، تیرآهن، ورق گالوانیزه ساخته شده است. صنایع دستی این روستا، قالی، قالیچه، گلیم، نمد، چادرشب و دستمال بشمار می رود.  
جاهای دیدنی گلستان روستای پاقلعه (۱)
  پوشش مردان روستای کلاه و نیم‌تنه وزنان دامن‌های کوتاه، پیژامه، پیراهن، روسری و نیم‌تنه ، تزیین حاشیه لباس روبان‌های رنگی، زیورآلات و پولک های رنگی تزیین استفاده می‌کنند. جاذبه‌های روستا جامه ‏شوران و چشمه‏ های سرگل و چشمه پشمکی گل رامیان جـنگل‌های زیادی از درختان سـوزنی بـرگ و ذخـیره‌گاه جنگلی است. درکنار روستا، چاه ‏های گندم سوخته وجود دارد که قدیم، جایی برای جمع اوری آذوقه مردم بوده است. منابع درامد روستای پاقلعه مانندگندم، جو، خیار، گوجه فرنگی و لوبیا ومحصولات باغی گردو و آلو ترش، به و ازگیل است. مردم روستای پاقلعه به زبان به استرآبادی صحبت می‏کنند.



VN:F [1.9.16_1159]
زیبایی و جذابیت





فاصله مناسب از شهر





مسیر دسترسی مناسب





ارزش بازدید







امتیاز: 0.0 از 5 (از مجموع 0 رای داده شده)

ثبت رای







لیست محصولات ردیف نام محصول نوع محصول توضیح قیمت

×









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن