تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814699046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادسازی ۷۰ درصد «هیت» از اشغال داعش


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آزادسازی ۷۰ درصد «هیت» از اشغال داعش
آزادسازی ۷۰ درصد «هیت» از اشغال داعش منابع عراقی از آزادسازی بیش از هفتاد درصد از شهرستان هیت از اشغال تروریست‌های تکفیری خبر دادند.


به گزارش فرهنگ نیوز، «راجع العیساوی» عضو شورای  استان الانبار عراق گفت: نیروهای عراقی توانسته‌اند بیش از 70 درصد شهرستان هیت در غرب الرمادی را از لوث تروریست‌های داعشی پاکسازی کنند.
 
العیساوی افزود: نیروهای عراقی تمام راه‌های کمک‌رسانی به گروه تروریستی داعش را بسته‌اند و تمام تلاش خود را برای حفظ جان خانواده‌هایی که در مناطق تحت سیطره داعشی‌ها در محاصره آنها هستند، به کار گرفته‌اند.
 
بر اساس گزارش العهد، فرماندار هیت هم از آزادسازی محله المعلمین و ساختمان دادگاه و برافراشته شدن پرچم عراق بر فراز آنها خبر داد.
 
از سوی دیگر الفرات از هلاکت فرمانده میدانی گروه تروریستی تکفیری داعش در الکرمه و انهدام چندین دستگاه خودروی آنها در جنوب موصل و کشته شدن دست‌کم 25 داعشی در غرب الصینیه خبر داد. مسئول نظامی داعش در منطقه المعامیر در جنوب فلوجه هم به هلاکت رسید.
 
همچنین به گزارش المیادین،‌نیروهای عراقی همچنین یورش تروریست‌های داعشی را که درصدد ورود به بغداد از سمت غرب آن بودند، دفع کردند.
 
 


منبع: فارس


95/1/17 - 17:57 - 2016-4-5 17:57:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن