تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801196791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه پلدختر: تحقق اقتصادی مشکلات اقتصادی کشور را حل می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امام جمعه پلدختر: تحقق اقتصادی مشکلات اقتصادی کشور را حل می کند استان‌ها > لرستان - امام جمعه پلدخترگفت: شکوفایی و حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است .

اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی ، راه برون رفت از تحریم های ظالمانه ی دشمنان ایران اسلامی است .
حجت الاسلام محمد سوری در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین درپلدختر افزود: به طور قطع نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و همل ، فرصتی است تا مدیران با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای بهبود وضعیت اقتصادی گام بردارند .
وی با بیان این که توجه به کمیت و کیفیت تولید داخلی و وجدان کاری لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است گفت : اقتصاد مقاومتی در کشور مغفول مانده و تحقق آن مستلزم کار جهادی و راهکار برون رفت از مشکلات اقتصاد ی می باشد .
وی تحقق عینی استقلال نظام را اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت : اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مهمترین راه سد نفوذ دشمنان است و پیشرفت و توسعه همه جانبه در کشور را مهیا می سازد و بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را از بین می برد.
وی افزود: این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و با عزمی راسخ به آن پرداخته شود زیرا تحقق این امر نیازمند همت همه جانبه دولت و مردم است .
وی با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی سربلندی کشور را به دنبال دارد،گفت: از آنجا که اقتصاد مقاومتی موضوعی مهم و لازمه پیشرفت کشور در شرایط خاص جهانی است مقام معظم رهبری سال جدید را نیز به همین عنوان همراه با اقدام و عمل نامگذاری کردند .
امام جمعه پلدختر اظهار داشت: این موضوع بیانگر این است که مسئله اقتصاد مقاومتی جهت رشد و توسعه وضعیت اقتصادی کشور باید بیشتر و بهتر از گذشته با جدیت و به صورت عملی در پیش گرفته شود .
حجت الاسلام سوری افزود: بنابر این در پی تاکیدات مقام معظم رهبری برای تحقق این امر باید زیر ساخت ها و بسترهای لازم فراهم شود .
وی با بیان این که کشور ما ظرفیت عظیمی از منابع برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد گفت: تولیدکنندگان و کارآفرینان عرصه اقتصادی مورد توجه قرار گیرد تا کشور در داخل تقویت و در شرایط سخت اقتصادی بتواند به خود متکی باشد .
وی افزود:در زمینه واردات و صادرات باید بیشتر به سمت صادرات غیر نفتی برویم تا در چنین شرایطی با مشکلات کمتر مواجه و بتوانیم بخش اعظمی از اقتصاد کشور را شکوفا کنیم .
امام جمعه پلدختر تنها راه مقابله با تحریم و رکود اقتصادی را اقدام و عمل لازم دانست و گفت: با توجه به برنامه ای که مد نظر مقام معظم رهبری است با تکیه بر قابلیت های داخلی می توان بر مشکلات و معضلات اقتصادی فایق آمد

کلید واژه ها: استان لرستان -




سه شنبه 17 فروردین 1395 - 11:40:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن