تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820083073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جابجایی بیش از 200هزار نفر مسافر با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استان چهارمحال و بختیاری: جابجایی بیش از 200هزار نفر مسافر با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای در نوروز امسال بیش از 200هزار نفر مسافر با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای در استان چهارمحال و بختیاری جا به جا شدند.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۶ فروردين ساعت 17:23

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،از آغاز طرح نوروزی در بخش حمل و نقل جاده ای از ٢٥ اسفند ٩٤ تا 15 فروردین95  بیش 200هزار نفر از هموطنان  با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای جابجا شدند.
منوچهر سلمان زاده  مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح عملكرد این اداره كل جهت ارائه خدمات حمل و نقلی و فراهم نمودن بستر مناسب برای انجام سفر های ایمن و راحت  در قالب طرح نوروزی گفت:  204 هزارو135 نفر مسافر از 25اسفندماه 94      لغایت 15فروردین95 با 19 هزار و 79 سفر،  بوسیله  ناوگان حمل و نقل عمومی به درون و برون استانی مسافرت کردند.
وی افزود: از مجموع این تعداد سفر ،47هزارو 600 مسافر با  اتوبوس، 118هزارو753 مسافر بوسیله مینی بوس و 37 هزارو783 مسافر بوسیله ناوگان سواری انجام شد.
سلمان زاده  تصریح کرد: طی این مدت نزدیك به 5میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان به وسیله دستگاه های تردد شمار ثبت شده است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از35  درصد افزایش را نشان می دهد. و بیشترین تردد در محور شهركرد - سورشجان  با510هزار130 تردد و کمترین تردد نیز در محور ناغان -شلمزار با 56هزار  تردد ثبت شده است.
مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری  تصریح كرد :با هماهنگی های به عمل آمده در ماه های پایانی سال ٩٤ این اداره كل  با تشكلهای صنفی  و آمادگی كامل شركتهای حمل و نقل مسافری از نخستین روزهای آغاز طرح نوروزی و سفر هموطنان عزیز تلاش گردید تا خدمات حمل ونقلی  به نحو شایسته ارائه و رضایت حداكثری مسافران جلب گردد و این روند تا پایان طرح و سفرها ادامه داشت.
گفتنی است  معاینه فنی ناوگان حمل و نقل عمومی قبل از سفر با دقت و نظارت كامل انجام  شد و از تعهدات شركتهای حمل و نقل مسافری مبنی بر حركت ناوگان بر اساس برنامه اعلام شده و توقف در بین راه در مجتمع های خدماتی - رفاهی به شكل مناسب انجام  شد .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن