تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه «ترامپ» برای پس از پیروزی در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



برنامه «ترامپ» برای پس از پیروزی در انتخابات
روز نو : نامزد جنجالی انتخابات آمریکا اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات، یک رویکرد «ترامپی» را جایگزین رویکرد قدیمی آمریکا خواهد کرد.

 
به گزارش روز نو، به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ – نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – معتقد است شرایط اقتصادی آمریکا به قدری خطرناک است که این کشور با «رکورد عمیق» فاصله چندانی ندارد. از این رو، وی روز گذشته در یک نشست مطبوعاتی از اقداماتی که در سه ماه اول ریاست جمهوری خود انجام خواهد داد، پرده برداشت.

وی در این نشست اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2016، یک رویکرد «ترامپی» را جایگزین رویکرد قدیمی آمریکا در جهان خواهد کرد.

میلیاردر نیویورکی گفت که در سه ماه نخست ریاست جمهوری‌اش، مالیات را کاهش و نقش آمریکا در ناتو را نیز تغییر خواهد داد.

وی همچنین در اظهارنظری که بسیاری از اقتصاددانان آن را غیرممکن می‌دانند، مدعی شد که ظرف 8 سال کل بدهی خارجی 19 هزار میلیارد دلاری آمریکا را تسویه خواهد کرد. این در حالی است که ترامپ برای تحقق این وعده باید بیش از نیمی از بودجه سالانه 4 هزار میلیارد دلاری دولت آمریکا را برداشت کند؛ اما وی می‌گوید رشد اقتصادی آمریکا را به حدی خواهد رساند که این کشور به راحتی بتواند دیون خود را پرداخت کند.

علاوه بر این، ترامپ در این نشست وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در 100 روز اول تصدی این پست، درمورد تمامی قراردادهای بد تجاری و نظامی آمریکا با دیگر کشورها از جمله چین تجدید نظر خواهد کرد.

نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان همچنین با اعلام اینکه آمریکا جایگاه خود را در جهان از دست داده است، مدعی شد که با منش شخصیتی خود، احترام را به مردم و رهبر آمریکا باز خواهد گرداند.
ترامپ در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد، آمریکا نباید از مناسبات جهان کناره‌گیری کند؛ اما باید روابط خود با برخی نهادها مانند ناتو و نقشی که در آنها ایفا می‌کند را بازتعریف کند. وی در این باره گفت: ناتو برای مقابله با شوروی سابق تشکیل شد ولی اکنون دیگر کشوری به نام شوروی وجود ندارد و امروز بزرگترین تهدید ما تروریسم است.

ترامپ در این نشست در پاسخ به درخواست‌هایی که برای نزدیکی بیشتر او به رقبای انتخاباتی‌اش مطرح شد نیز گفت: در حال حاضر تنها کاری که باید انجام دهم پیروز شدن در انتخابات است و پیروزی من در انتخابات به خودی خود بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد!

منبع: باشگاه خبرنگاران


تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن