تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803310157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل بزرگ تیم مظلومی از نظر برومند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مشکل بزرگ تیم مظلومی از نظر برومند
مشکل بزرگ تیم مظلومی از نظر برومند دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال گفت: این همه مساوی برای استقلال اصلا خوب نیست و تیم درست در زمانی که رقبایش نتیجه نمی‌گرفتند مساوی می‌کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، پرویز برومند در خصوص دیدار روز گذشته استقلال مقابل استقلال خوزستان، گفت: من بازی را تماشا کردم و به نظرم استقلال خوزستان خیلی بهتر بازی کرد. کل بازی دست آنها بود و تمام موقعیت‌ها و خطرها بخصوص در نیمه دوم توسط تیم آقای ویسی صورت گرفت. استقلال هم جسته و گریخته حملاتی می‌کرد ولی نظر من این است که حریف خیلی بهتر بازی کرد.

وی با اشاره به عملکرد طالب‌لو گفت: طالب‌لو هم خیلی خوب بود بخصوص در نیمه اول و بعد از مدت‌ها بازی کردن عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. به نظرم اگر طالب‌لو آن گل را نمی‌خورد همه چیز تکمیل بود.

برومند افزود: شنیده‌ام عبدالله ویسی بعد از بازی از طالب‌لو تعریف کرده و مدعی شده اگر او نبود شاید استقلال چند گل دیگر هم می‌خورد. من همین اعتقاد را دارم و نظرم این است اگر طالب‌لو آن گل را نمی‌خورد می‌شد اسمش را ناجی استقلال گذاشت اما او به نظرم کمی در جاگیری دچار اشتباه شد.

دروازه‌بان سابق استقلال تیم ملی با انتقاد از تساوی‌های مکرر استقلال در این فصل گفت: اگر من اشتباه نکنم تیم 11 تساوی بدست آورده و 2 بازی باخته است باخت ها خوب است ولی این همه مساوی خیلی بد است. استقلال درست در زمان‌هایی مساوی می‌کند که رقبایش یا نتیجه نمی‌گیرند یا می‌بازند. شما دیدید که پرسپولیس در قعر جدول بود اما به استقلال رسید و فقط 2 امتیاز با این تیم فاصله دارد. من حاضر بودم استقلال از این 11 مساوی 6 بازی را می‌باخت و 5 بازی را می‌برد. با این شرایط حداقل 4 امتیاز بیشتر می‌گرفت. شما اینگونه برداشت نکنید که استقلال مثلا در خوزستان یک امتیاز از حریف گرفته است به این فکر کنید که اینگونه بازی‌های رو در رو 6 امتیاز دارد و استقلال فقط یک امتیاز می‌گیرد.

وی تاکید کرد: به همین خاطر است که می‌گویم پرسپولیس با این شرایط به استقلال می‌رسد. اگر استقلال این همه مساوی نمی‌کرد مثل بارسلونا با 10 امتیاز اختلاف باید قهرمان می‌شد.

برومند در پاسخ به این سوال که به نظرش چرا استقلال نمی‌تواند نتایج را حفظ کند، گفت: خودم هم دلیلش را نمی‌دانم. البته مرتب می‌بینم مربیان و بازیکنان بزرگ استقلال مصاحبه می‌کنند و می‌گویند تیم جوان شده و نیاز به فرصت دارد اما به نظر من جوانان استقلال اشباع شده‌اند. اول فصل همین  جوانان خیلی برای استقلال خوب کار کردند اما انگار بازی کردن در تیم بزرگی مثل  استقلال برای آنها عادی شده و حتما شرایطی در تیم حکمفرما است که جوانان به چنین روزی افتاده‌اند.

وی تاکید کرد: استقلال امسال مثلا در بازی با استقلال اهواز در تهران مساوی کرد. تازه مساوی که به نظر من با نگرفتن گل صحیح استقلال اهواز رقم خورد یا مثلا مقابل همین تیم پدیده و تیم‌های دیگر یک امتیاز گرفت. یادم می‌آمد زمانی که در فجر شهید سپاسی بودیم تمریناتی داشتیم که وقتی از حریف جلو بیفتیم با 4-3 بازیکن خوبی که در آن زمان در تیم ما بود ضد حمله می‌کردیم و همین رویه در بازی‌ها اجرا می‌شد و گل می‌زدیم. اما این اتفاق نه تنها در استقلال رخ نمی‌دهد بلکه باعث شده 11 مساوی بگیریم. استقلال از این حربه‌ها در تیمش کم دارد و از آنها استفاده نمی‌کند.

برومند در پاسخ به این سوال که به نظرش این تیم چقدر شانس قهرمانی دارد گفت: با همه صحبت‌هایی که انجام دادم باز هم می‌گویم استقلال شانس اول قهرمانی است به شرطی که احساسی بازی نکند و این همه مساوی نداشته باشد. مثلا همه می‌گویند استقلال با تیم‌های بزرگ بازی دارد ولی از نظر من بازی‌های پرسپولیس خیلی سخت‌تر از استقلال است چون آنها باید با تیم‌هایی بازی کنند که یا در حال سقوط هستند و یا انگیزه آسیایی شدن دارند. اما از طرفی استقلال مثلا با سپاهان بازی می‌کند که در میانه جدول است و اتفاقا به همین تیم در دور رفت سه گل زده است. از نظر من استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی شانس اصلی قهرمانی هستند و ذوب‌آهن درست مثل استقلال به مشکل بی‌انگیزگی خورده و از کورس خارج شده است.باز هم تاکید می‌کنم اگر استقلال دست از مساوی کردن بردارد و احساسی فوتبال بازی نکند امسال اول می‌شود و پرسپولیس دوم.

منبع: فارس


95/1/16 - 15:31 - 2016-4-4 15:31:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن