تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819145936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 95 تاکید بر گسترش فعالیت‌های سمن‌ها بیشتر خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سال 95 تاکید بر گسترش فعالیت‌های سمن‌ها بیشتر خواهد بود مدیر کل ورزش و جوانان استان در دیدار نوروزی معاونین و کارکنان حوزه های ورزش بانوان ، فرهنگی و امور جوانان و مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان استان بیان داشت گفت: سال 95 سال آموزش و مستند سازی تجربیات و توجه ویژه به سازمان های مردم نهاد است.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۶ فروردين ساعت 13:42

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از  پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، 1395 جمعی از کارکنان حوزه های معاونت فرهنگی و امور جوانان، معاونت ورزش بانوان و مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان خراسان رضوی به همراه سروری سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی و معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و قدیری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با حضور در دفتر صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شروع سال نو را تبریک گفتند.
در این دیدار ابتدا فهیمه سروری به گزارشی از فعالیت حوزه معاونت بانوان و مرکز آموزش اداره کل ورزش و جوانان رضوی پرداخت و ضمن ارائه گزارشی ار فعالیت های انجام شده در حوزه ورزش بانوان و مرکز آموزش از حمایت های همه جانبه و بی دریغ مدیرکل ورزش و جوانان استان ، کارکنان حوزه معاونت بانوان و مرکز آموزش  تقدیر و تشکر نمود و خواستار حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان در سال جاری شد.
در ادامه قدیری نیز در حوزه فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و فعالیت این حوزه و سمن ها توضیحاتی را به مدیر کل بیان و از تلاش های کارکنان حوزه فرهنگی و امور جوانان بالاخص حمایت های مدیر کل  ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر نمود.
در پایان صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده در حوزه های معاونت فرهنگی و امور جوانان ، معاونت ورزش بانوان و مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان خراسان رضوی از مدیریت و پرسنل توانمند حوزه های مذکور تشکر و قدردانی نمود.
وی در ادامه تاکید ویژه ای بر مستند سازی و اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف در سال جاری داشت و افزود: با هم دلی و کار گروهی می توان به رشد حداکثری دست یافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن