تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814190849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش به دنبال نیمکت تیم ملی عراق!


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: با توجه به حساسیت سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان برای داشتن بهترین امکانات ممکن برای تیمش، عراق آپشن وسوسه انگیزی برای وی نیست.

به گزارش تراز ، نمی دانیم در مورد خبری که به تازگی در یک سایت عرب زبان منتشر شده چه بگوییم. آیا باید این را دروغ اول آپریل عراقی ها - البته با چند روز تاخیر - دانست یا اینکه به آن به چشم یک ادعای عجیب و البته کاملا کذب نگاه کرد.
ماجرا مربوط به خبری است که در سایت عربی iraqi-players.com منتشر شده است. بر اساس ادعای نویسنده این سایت، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان به مسئولان فدراسیون فوتبال عراق پیغام داده است که حاضر است سرمربی تیم ملی این کشور شود با این همه مبلغ درخواستی بالای او باعث شده تا عراقی ها به کی روش پاسخ منفی دهند.
این خبر در شرایطی منتشر شده که اولا کی روش با فدراسیون فوتبال کشورمان تا دو سال آینده قرارداد دارد و آنقدر مربی عاقلی محسوب می شود که در این شرایط سراغ مذاکره با سایر تیم ها نرود.
دوما فرض بگیریم که کی روش بعد از مشخص شدن رئیس جدید فدراسیون فوتبال با او به نتیجه نرسید و تصمیم به قطع همکاری با تیم ملی گرفت.
قطعا او اگر بخواهد باز هم روی نیمکت تیمی بنشیند، گزینه های بهتری نسبت به تیم ملی فوتبال عراق خواهد داشت و از طرف دیگر با توجه به حساسیت او برای داشتن بهترین امکانات ممکن برای تیمش، عراق آپشن وسوسه انگیزی برای سرمربی تیم ملی کشورمان نیست.


منبع: جام نیوز







زمانبندی انتشار: 16 فروردين 1395 - 12:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن