تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801307103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج لیگ برتر در هفته بیست و چهارم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نتایج لیگ برتر در هفته بیست و چهارم


هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی تیم های پرسپولیس، نفت تهران و پدیده پیگیری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه بازی های این هفته، تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران 3 به 2 ازسد میهمانش سیاه جامگان مشهد گذشت. در این بازی مهدی طارِمی 2 بار و علی علیپور یکبار برای پرسپولیس و حسین کریمی و میثم حسینی برای سیاه جامگان گلزنی کردند، ضمن اینکه سوشا مکانی - دروازبان پرسپولیس در دقیقه 59 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

تیم نفت در ورزشگاه شهر قدس با یک گل برابر میزبانش راه‌آهن به برتری دست یافت. سیدجلال حسینی تک گل تیم نفت را درون دروازه حریف جای داد. در مشهد تیم پدیده با گلهای یونس شاکری و محمدعلی مردانی مقابل میهمانِ انتهای جدولی خود - استقلال اهواز به پیروزی رسید.
از ساعت 19 استقلال خوزستان در اهواز رو در روی هم نام صدرنشین خود - استقلال تهران قرار گرفت که این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

در جدول رده بندی تیم های استقلال تهران با 44، استقلال خوزستان با 43، پرسپولیس با 42، ذوب آهن، تراکتورسازی و نفت با 38، سایپا با 35 و گسترش فولاد با 34 امتیاز بترتیب در مکان های اول تا هشتم ایستاده اند.

در نیمه دوم جدول پدیده با 33، صبا با 32، سپاهان با 30، فولاد با 25، ملوان با 23، سیاه جامگان با 20، راه آهن با 18 و استقلال اهواز با 12 امتیاز بترتیب در رتبه های نهم تا شانزدهم قرار گرفته اند.


دانلود
 

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن