تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813114635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با بیماری درخودماندگی آشنا شوید


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یک فوق تخصص روانپزشکی کودکان و نوجوانان گفت: برای بیماری "اوتیسم" که نام دیگر آن بیماری "درخودماندگی" است تاکنون علت مشخصی مطرح نشده است.
دکتر هوشنگ امیریان در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه اوتیسم یک اختلال عصبی روانشناختی است، گفت: هنوز علت مشخصی برای این بیماری مطرح نشده و علت چندگانه دارد.
وی تصریح کرد: از جمله علل مطرح در ایجاد این بیماری زایمان زودرس، ژنتیک، ضربه های مکرر داخل رحمی و مصرف سیگار است. البته در بین این علل بیش از همه تاثیر ارث و ژنتیک در ایجاد این بیماری مطرح است.
امیریان با اشاره به بروز بیماری اوتیسم از سن یک تا یک و نیم سالگی گفت: این بیماری سه دسته علامت اختلال در تعاملات اجتماعی، اختلال در ارتباطات کلامی و بروز رفتارهای تکراری دارد.
این روانپزشک گفت: علائم این کودکان بیمار در بخش اختلال در تعاملات اجتماعی به این صورت است که با نگاه اطرافیان ارتباط برقرار نمی کنند و در بازی کردن با بچه های همسن و سال خود دچار مشکل هستند.
وی تصریح کرد: این کودکان همچنین در برقراری ارتباط کلامی دچار مشکل ...
[ مشاهده متن کامل خبر با بیماری "درخودماندگی" آشنا شوید در تابناک ]

یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن