تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاپ مجموعه آثار اهدایی استاد فرشچیان به موزه آستان قدس


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:چهارده اثر از آثار اهدایی استاد فرشچیان به موزه آستان قدس رضوی با همکاری موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس به چاپ رسید.
به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،به همت موسسه آفرینشهای هنری و با همکاری موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی مجموعه ای مشتمل بر چهارده اثر از آثار استاد فرشچیان که طی سالهای ۱۳۶۹ تا ۱۳۹۳ به موزه آستان قدس اهدا شده است در قطع ۳۵ در ۵۰ و شمارگان ۱۰۰۰ به چاپ رسیده است.
این مجموعه شامل آثار پنجمین روز آفرینش ، عصر عاشورا ، یتیم نوازی ، یا رب ، نیایش ، اولین پیام ، هدیه عشق ، رمی جمره ، کوثر ، ضامن آهو ، پرچمدار حق ، ستایش پروردگار ، معراج و تابلو مینیاتور خمسه آل طیبه که مربوط به اجداد استاد فرشچیان بوده است و توسط ایشان در سال ۶۹ به موزه اهدا شده است می باشد.
شایان ذکر است استاد فرشچیان تا سال ۱۳۹۳ ، پانزده اثر به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرده است که این آثار تا سال ۸۸ در بخش هنرهای تجسمی و از سال ۸۹ در ساختمان موزه قرآن به نمایش گذاشته شده اند.
علاقمندان می توانند جهت تهیه این مجموعه به فروشگاه های موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس واقع در خیابان اندرزگو ، نبش ورودی باب الجواد و کوهسنگی ۱۷ پلاک ۱۴ مراجعه نمایند.
حضرت فاطمه(س) الگوی ماندگاری برای زنان امروز جامعه اسلامی هستند
...
[ مشاهده متن کامل خبر چاپ مجموعه آثار اهدایی استاد فرشچیان به موزه آستان قدس در خبرگزاری شبستان ]
چاپ مجموعه آثار اهدایی استاد فرشچیان به موزه آستان قدس






یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن