تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران بعد از ۸ سال تغییر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ امروز: پس از موافقت وزارت ارشاد با پیشنهاد شهرداری تهران در انتقال مکان نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب»، شهرداری موافقت ارشاد برای تغییر بانک عامل این نمایشگاه را هم جلب کرد.
به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ پس از ۸ سال پیاپی که بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، عهده دار انجام کلیه فعالیت های بانکی و مالی این رویداد بزرگ و دارای گردش مالی بالا بود، سرانجام و با تغییر مدیریت مکان میزبانی از این نمایشگاه، دوره تصدیگری فعالیت مالی نمایشگاه کتاب تهران از سوی این بانک بزرگ به سرآمد.
بر این اساس، شهرداری تهران پس از آنکه موفق شد نظر مساعد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین تشکل های نشر را برای تغییر مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران جلب کند، در دومین گام توانست مدیریت فعالیت های بانکی و مالی این نمایشگاه را به بانک زیرمجموعه خود یعنی «بانک شهر» منتقل کند.
تغییر بانک عامل قطعی است
امیرمسعود شهرام نیا قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفتگو با  خبرنگار مهر ، ضمن تائید خبر تغییر بانک عامل این نمایشگاه، گفت: بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران، امسال بانک شهر خواهد بود و در قراری که گذاشته شد، این موضوع قطعی شد.
وی همچنین تاکید کرد: با وجود رضایت خاطر قابل قبولی که از بانک صادرات وجود ...
[ مشاهده متن کامل خبر بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران بعد از ۸ سال تغییر می کند در پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی فرهنگ امروز ]

یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ امروز]
[مشاهده در: www.farhangemrooz.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن