تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821177294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای خبرگزاری ایتالیایی درباره بشار الجعفری


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: خبرگزاری ایتالیایی آکی در گزارشی مدعی شد که دولت سوریه قصد دارد برای دور جدید مذاکرات صلح سوریه رئیس کنونی هیأت مذاکره کننده سوری را تغییر دهد و فیصل المقداد را جایگزین وی کند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه روسیا الیوم گزارش داد: خبرگزاری ایتالیایی آکی در گزارشی مدعی شد که بر اساس گفته های جریان های سیاسی مطلع در سوریه ریاست هیأت سوری در مذاکرات آتی ژنو که در حال حاضر بر عهده بشار الجعفری است، تغییر می کند و فرد دیگری جایگزین وی خواهد شد.
بر اساس این گزارش این منابع تصریح کرده اند که فیصل المقداد معاون وزیر خارجه روسیه نامزد جایگزینی بشار الجعفری برای ریاست هیأت سوری در مذاکرات ژنو می باشد.
بر اساس گفته ی این منابع فیصل المقداد هم از لحاظ جایگاه سیاسی از بشار الجعفری بالاتر است و هم مقبولیت بیشتری در میان گروه های جهانی و همچنین نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه و حتی در میان معارضان سوری دارد.
از سوی دیگر میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا طی سخنانی اعلام کرد که طی روزهای آینده با نمایندگانی از هیات عالی مذاکره کنندگان معارضان سوری دیدار خواهد کرد. وی افزود: رایزنی ها برای مشخص کردن زمان و مکان دیدار در جریان است.
پیش از این نیز اعلام شده بود که بوگدانوف نشستی را در سطح ...
[ مشاهده متن کامل خبر ادعای خبرگزاری ایتالیایی درباره بشار الجعفری در پایگاه خبری جهان نیوز ]

یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن