تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین برنامه آقای وزیر در سال ۹۵


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مهمترین برنامه آقای وزیر در سال ۹۵
مهمترین برنامه آقای وزیر در سال ۹۵ وزیر ورزش و جوانان در نخستین نشست شورای معاونان در سال جدید با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۵ گفت: فرمایش و تأکید مقام معظم رهبری در اقدام به عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه ما در اجرای راهبردها و برنامه‌های وزارتخانه باشد


به گزارش فرهنگ نیوز، محمود گودرزی با تبریک سال نو به اعضای شورای معاونان وزارت ورزش اظهار داشت: امیدوارم سال 95، سال موفقیت ورزش ایران باشد.
 
وی با بیان اینکه در حوزه قهرمانی تبلور این موفقیت در المپیک ریو خواهد بود و تمام  تلاش وزارت ورزش برای کسب نتایج خوب در این رویداد بزرگ است،  تأکید کرد: برنامه اصلی ما در سال جدید المپیک و مسائل و نیازهای قهرمانان و موفقیت در این بازی‌ها خواهد بود.
 
گودرزی ورزش ایران در سال گذشته را موفق  ارزیابی کرد و ادامه داد: ادعای ما بر اساس آمار و ارقام است. دو برابر شدن مدال‌ها در حوزه قهرمانی، توسعه بیشتر ورزش همگانی و تکمیل و تجهیز زیرساخت‌ها با توجه به میزان بودجه عمرانی تخصیص یافته به وزارت ورزش حکایت از موفقیت ورزش ایران در سال 94 دارد.
 
وی آرامش، امید و تقویت این حس در بین مخاطبان این دو بخش در جامعه را از دستاوردهای خوب وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته دانست.
 
وزیر ورزش و جوانان درباره فعالیت‌های این وزراتخانه در بخش جوانان گفت: در حوزه جوانان با وجود تمام محدودیت‌های مالی و تکالیف سنگینی که بر عهده وزارت ورزش و جوانان گذاشته شده است، نمره قابل قبولی می‌گیریم.
 
گودرزی انضباط مالی و نگاه عدالت محور بودجه‌ای به تمام فدراسیون‌ها را از دیگر موفقیت‌های وزارتخانه در سال گذشته عنوان کرد.
 
گودرزی تأکید کرد: تمامی معاونان، مدیران کل ستادی و استانی در سال جدید با توان و همت بالا در خدمت اهداف نظام و کشور و اجرایی کردن شعار سال باشند.
 
 


منبع: تسنیم


95/1/14 - 17:23 - 2016-4-2 17:23:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن