تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظلومی: این بازی فینال لیگ است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مظلومی: این بازی فینال لیگ است




سرمربی تیم استقلال گفت: لازم است به استقلال خوزستان بابت بازی های این فصل تبریک بگویم.





کاپ: پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ضمن تبریک سال نو را به علاقه مندان به خصوص شما خوزستانی ها. خوشحالم که اینجا هستم و دیداری از استان خودم داشته ام. بازی حساسی پیش رو داریم که تیم های اول و دوم جدول در برابر هم هستند. لازم است به استقلال خوزستان بابت بازی های این فصل تبریک بگویم.

وی ادامه داد: به خوبی از تیم حریف شناخت داریم. تمرینات خوبی هم انجام داده ایم. امیدواریم نقاط قوت حریف را پوشش دهیم. امید ما برای بازی فردا هواداران ما است. این دیدار فینال لیگ است و امیدواریم در دیدار با تیم خوب ویسی با دست پر زمین را ترک کنیم. آنها بازیکنان جوان بسیار خوبی دارند و در طول فصل سایه به سایه ما آمده اند. با این حال هدف مان کسب سه امتیاز مسابقه است.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: دیدار فردا را نمی توان به تنهایی یک دیدار سرنوشت ساز دانست. زیرا هنوز هفت بازی دیگر مانده است. انشاالله با تلاش بازیکنان خود امیدواریم در این بازی و سایر بازی ها نتیجه مورد نظر را کسب کنیم. البته نتیجه این بازی می تواند برای هر یک از دو تیم تاثیرگذار باشد.

مظلومی درباره غایبان استقلال در بازی فردا خاطرنشان کرد: ما غایبان زیادی داریم اما بازیکنان جایگزین خوبی داریم. ما نفرات با انگیزه ای داریم و مطمئن باشید جای خالی غایبان توسط این نفرات پر می شود.






تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن