تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803993659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادسازی تدمر، جایگاه منطقه ای سوریه را تقویت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه بروجرد: آزادسازی تدمر، جایگاه منطقه ای سوریه را تقویت کرد امام جمعه بروجرد آزادسازی تدمر سوریه از دست تروریست های تکفیری را یادآور شد و گفت: این آزادسازی جایگاه منطقه ای و بین المللی سوریه را تقویت کرد.
۱۳۹۵ شنبه ۱۴ فروردين ساعت 09:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا ازلرستان ،حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بروجرد در مسجد امام خمینی(ره) این شهر افزود: آزادسازی شهر تاریخی و استراتژیک تدمر سوریه پس از سه هفته نبرد سخت یک پیروزی خوب برای جبهه مقاومت و دولت و ملت سوریه بود.
وی اظهار کرد: تدمر، قلب سوریه و شریان حیاتی این کشور است لذا آزادسازی این شهر آینده تمامیت ارضی سوریه را رقم می زند.
وی افزود: این پیروزی، جایگاه منطقه ای و بین المللی سوریه و موضع گفتمانی این کشور را در مذاکرات صلح تقویت کرده است.
خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با انتقاد از نگاه دوگانه غرب به تروریسم گفت: جهان با توجه به حملات تروریستی و کشته و مجروح شدن شمار زیادی از مردم بی گناه روزهای مرگباری را سپری می کند.
وی با اشاره به حملات تروریستی لاهور پاکستان، بابل عراق و بروکسل بلژیک در روزهای اخیر افزود: حمله تروریستی بروکسل بلژیک پرسر وصداترین حمله تروریستی روزهای اخیر بود.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی اظهار کرد: در هر سه حمله تروریستی مردم بی گناه کشته شدند ولی متاسفانه نگاه دولتمردان و رسانه های غرب به حملات تروریستی اروپا و آمریکا و حملات تروریستی قاره های آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی متفاوت است.
وی افزود: غربی ها برای خون مردم آمریکا و اروپا نسبت به خون مردم سایر نقاط جهان ارزش بیشتری قائل هستند.
امام جمعه بروجرد اظهار کرد: از دید غربی ها اگر تروریست ها در خاورمیانه دست به اقدام تروریستی بزنند تروریست خوب و اگر در اروپا و آمریکا این کار را انجام دهند، تروریست بد هستند.
وی افزود: شمع های زیادی برای کشته شده های حمله تروریستی فرانسه روشن شد ولی هیچ کس برای کشته شده های خاورمیانه شمع روشن نکرد.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی با تاکید بر لزوم افزایش قدرت موشکی ایران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو تشکیل مورد کینه و دشمنی نظام سلطه قرار گرفته است لذا افزایش قدرت دفاعی ایران برای مقابله با دشمن ضروری است.
امام جمعه بروجرد افزود: استکبار به سرکردگی آمریکا در 37 سال گذشته از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکرده است.
وی با بیان اینکه قدرت موشکی ایران خواب راحت را از دشمن گرفته است، گفت: اگر قدرت دفاعی ما ضعیف باشد نمی توانیم در میدان سیاسی از حق خود دفاع کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی افزود: متاسفانه آنچه در جریان برجام توافق شد هنوز روی کاغذ است و محدودیت های تجاری همچنان پابرجاست.
وی اظهار کرد: طبق گفته رهبر معظم انقلاب، گفتمان و گفت و گوی سیاسی با تمام کشورها به غیر از آمریکا و اسراییل مشکلی ندارد.
امام جمعه بروجرد افزود: متاسفانه فردی که سال ها در مسئولیت های کلیدی نظام بوده گفته است که دنیای فردا دنیای مذاکره است نه دنیای موشک؛ که این فرد اگر از سر نا آگاهی این سخن را به زبان آورده باید آگاه شود در غیر این صورت به کشور خیانت کرده است.
وی گفت: پس از پیروزی انقلاب لیبرال ها می گفتند سلاح نظامی نیاز نداریم ولی امام خمینی(ره) مقابل آنها ایستاد و در نهایت آن سلاح ها در جنگ تحمیلی استفاده شدند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن