تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماری از تقابل های دایی و اسکوچیچ


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آماری از تقابل های دایی و اسکوچیچ
آماری از تقابل های دایی و اسکوچیچ تقابل صبا و فولاد در ایستگاه 24 لیگ برتر وقتی جذاب تر دنبال خواهد شد که بدانیم تقابل های مربیان سرشناس این دو تیم هم همواره جالب بوده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، فولاد يكي از بهترين‌ تيم‌هاي نيم فصل دوم ليگ برتر  شنبه ميزبان صبای علي دايي است. فولادي‌ها قصد دارند شكست آخر خود برابر تراكتورسازي قلعه‌نويي (3-2) را با كسب پيروزي پنجم خود در نيم فصل دوم تلافي كنند.

 در مقابل صبا در 7 بازي آخر خود رنگ پيروزي را نديده و دنبال يك سكوي پرتاب است براي بازگشت به موفقيت‌هاي خود در نيم فصل نخست.* زور ملوان دراگان به پرسپوليس شهريار نرسيد

امروز علي دايي و دراگان اسكوچيچ سرمربيان صبا و فولاد انگيزه‌هاي خاص خود را دنبال خواهند كرد. سرمربي اسبق تيم ملي قصد دارد از فولاد دوباره احيا شده امتياز بگيرد تا در هفته‌هاي پاياني ليگ با روحيه‌اي مضاعف به فكر ارتقا جايگاه صبا باشد.

از سوي ديگر اسكوچيچ كه مدعي بود تيمش مستحق شكست برابر تراكتور نبود؛ مي‌خواهد دوباره عنوان بهترين تيم نيم فصل دوم را به نام فولاد سند بزند.

جالب اينكه از نگاه آمار علي دايي 75 درصد نبردهايش برابر تيم‌هاي اسكوچيچ را با پيروزي پشت سر گذاشته است.

علي دايي و دراگان اسكوچيچ اولين بار در ايستگاه پنجم ليگ سيزدهم مقابل يكديگر قرار گرفتند. در تقابل پرسپوليس و ملوان گل دقيقه 73 اميد عاليشاه اولين پيروزي دايي را به عنوان سرمربي سرخ‌ها برابر ارتش دراگان به ثبت رساند.

شهريار قرمزها در ديدار برگشت هم ضربه تماشايي محمدرضا خلعتبري (10) از چپ به 3 امتياز ديگر برابر ملوان اسكوچيچ دست پيدا كرد.

در ليگ چهاردهم مربي كروات شمالي‌ها راهي جنوب شد تا با فولاد برابر پرسپوليس دايي قرار بگيرد. در ايستگاه دوم ليگ 14 دراگان بالاخره طلسم ناكامي‌هايش برابر شهريار را 2 بر صفر شكست.

 در ديدار ياد شده سروش رفيعي (45) و اسماعيل شريفات (53) با گل‌هاي‌شان اولين و آخرين لبخند دراگان برابر دايي را سند زدند. علي دايي و اسكوچيچ در نيم فصل دوم ليگ چهاردهم با يكديگر روبه‌رو نشدند چون شهريار با كناره‌گيري از هدايت پرسپوليس شانس تقابل مجدد با دراگان را پيدا نكرد.

و بالاخره در نيم فصل نخست ليگ جاري كه تقابل چهارم دايي و سرمربي كروات فولاد ايجاد شد. در هفته نهم ليگ 15 فولاد اسكوچيچ با گل دقيقه 22 ساسان انصاري از صبا پيش افتاد با اين حال گل‌‌هاي دو استقلالي سابق يعني اميرحسين صادقي (64) و محمد قاضي (82) سبب شد تا هت‌تريك شكست‌هاي دراگان برابر دايي شكل بگيرد.

حال بايد ديد در ايستگاه 24 رقابت‌ها شهريار به پيروزي چهارم خود برابر اسكوچيچ دست پيدا خواهد كرد يا اينكه دراگان – در خانه – شكست دوم را به دايي تحميل خواهد كرد.

منبع: مشرق


95/1/14 - 07:57 - 2016-4-2 07:57:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن