تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819600700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف و باران در تمامی محورهای استان البرز/ رانندگان احتیاط کنند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: رئیس پلیس راه استان البرز با توجه به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان البرز از رانندگان خواست تا با احتیاط بیشتری رانندگی کنند .
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "رضا اکبری" افزود : بارش باران که از نیمه های شب گذشته در استان آغاز شده است از ابتدای صبح به صورت برف در جاده کرج – قزوین و کرج – چالوس محدوده کندوان در حال بارش است .
وی افزود : ترافیک در تمامی محورهای استان البرز روان است اما به علت لغزنده بودن جاده و پایین آمدن قدرت دید ، می طلبد تا رانندگان با احتیاط بیشتری اقدام به رانندگی کنند .
سرهنگ اکبری افزود : با توجه به پایان سفرهای نوروزی و واقع شدن در روز طبیعت، مسافرانی که قصد برگشت به شهرهای خود را دارند و یا برای تفریح و گردش اقدام به رفتن به مناطق تفرجگاهی حاشیه شهر ها را دارند حتما قبل از حرکت از وضعیت راه ها مطلع شوند .
رئیس پلیس راه استان البرز به رانندگان توصیه کرد : با توجه به تغییرات سریع جوی در فصل بهار و بارش باران و برف در اکثر محور های استان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با توجه به برودت هوا باک بنزین خودرو خود را پر کرده و لباس گرم ،پتو و مقداری مواد غذایی انرژی زا به همراه داشته و از سالم بودن برف پاکن و سیستم گرمایی خودرو خود اطمینان حاصل کنند .
گفتنی است ، مرکز اطلاع ...
[ مشاهده متن کامل خبر بارش برف و باران در تمامی محورهای استان البرز/ رانندگان احتیاط کنند در خبرگزاری برنا ]
بارش برف و باران در تمامی محورهای استان البرز/ رانندگان احتیاط کنند






جمعه ، ۱۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن