تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816861419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهرام افشارزاده: زحمات يك سال و نيم فدراسيون وزنه برداري در كلمبيا به بار مي نشيند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: بهرام افشارزاده: زحمات يك سال و نيم فدراسيون وزنه برداري در كلمبيا به بار مي نشيند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:رئيس فدراسيون وزنه برداري گفت: با توجه به شناختي كه از تك تك ملي پوشان دارم مسلما به موفقيتهاي ارزشمندي دست خواهيم يافت كه در تاريخ وزنه برداري ايران بي نظير خواهد بود.

به گزارش روز جمعه گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز"،بهرام افشارزاده در آستانه اعزام تيم ملي جوانان به رقابتهاي جهاني كلمبيا گفت: حدود يك سال و نيم است كه اردوهاي آماده سازي تيم هاي ملي كشورمان با وجود مشكلات متعددي كه داشتيم بدون وقفه و مستمر در كمپ آزادي، كشورهاي مختلف و شهرستانهاي خوش آب و هواي ايران برپا بوده است و بسيار خوشحالم كه حاصل اين زحمات و تلاشها آماده نمودن يك تيم كامل و جوان است كه طي هفته آينده براي كسب نتيجه اي در شان و منزلت كشورمان به مصاف حريفان خود در كلمبيا خواهند رفت.
مدير با تجربه كشورمان اظهار داشت: پس از مسئله دوپينگ 9 وزنه بردار كشورمان، من و همكارانم در فدراسيون با وجود مشكلات بسياري كه سر راهمان قرار داشت همه چيز را از نو شروع كرديم و تمام تلاش خود را با كمك مربيان به كار گرفتيم تا با پرورش مستعدين اين رشته قهرمانان ارزنده اي را تحويل جامعه وزنه برداري دهيم كه مطمئنا حاصل تلاش و فعاليت شبانه روزيمان را در رقابتهاي جوانان جهان خواهيم ديد و زحماتمان در كلمبيا به بار خواهد نشست.
رئيس فدراسيون وزنه برداري كشورمان در ادامه يادآور شد:البته اگر حمايت هاي مهندس علي آبادي، مسئولين كميته ملي المپيك و رسانه هاي گروهي نبود به اين راحتي ورزش وزنه برداري دوباره احياء نمي شد .جا دارد از كمكهاي ويژه اين عزيزان خصوصا رسانه ها تقدير و تشكر نمايم كه باعث شدند تا ملي پوشان كشورمان به دور از هرگونه حاشيه به تمرين و آماده سازي بپردازند.
افشارزاده با بيان اين مطلب كه هر 9 وزنه بردار جوان در شرايط بسيار خوبي به سر مي برند اظهار داشت:سال گذشته در رقابتهاي جوانان جهان با دو نماينده حضور يافتيم كه حاصل آن كسب مدال برنز اين پيكارها بود، خوشبختانه با برنامه ريزيهاي صورت گرفته امسال تيمي كامل و ايده آل را راهي اين مسابقات خواهيم نمود و با توجه به شناختي كه از تك تك ملي پوشان دارم مسلما به موفقيتهاي ارزشمندي دست خواهيم يافت كه در تاريخ وزنه برداري ايران بي نظير خواهد بود.
وي گفت: درست است كه حدود يك سال و نيم وزنه برداران جوان در اردوهاي تيم ملي و زير نظر مربيان تمرين و آماده سازي نموده اند اما نبايد اين موضوع را فراموش كنيم كه كار اصلي را مربيان دلسوز و گمنام شهرستاني بدون كوچكترين چشم داشت و صرفا به خاطر عشق و علاقه خود به اين رشته انجام داده اند. يابد اين بدانيم آنان بودند كه الفباي اين رشته را به وزنه برداراني كه اكنون قهرمانان و سرمايه هاي ما هستند آموخته اند.
افشارزاده در پايان در خصوص برنامه هاي آتي تيم ملي جوانان گفت: پس از اتمام اين رقابتها وزنه برداران و مربيان به مرخصي يك ماهه خواهند رفت تا با استراحتي كوتاه تمريتات خود را از سر بگيرند البته قصد داريم با برگزاري ميابقات وزنه برداري المپياد ورزشي تعدادي از وزنه برداران مستعد را شناسايي و به اردوهاي آماده سازي تيم ملي دعوت نمائيم./135/120
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن