تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820540471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۲ فروردین تجلی عزم راسخ ملت در تعیین سرنوشت کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: امام جمعه ساوه بابیان اینکه ۱۲ فروردین تجلی عزم راسخ ملت در تعیین سرنوشت کشور است گفت: ۱۲فروردین۵۸ نمود عینی تحول عظیم روحی و معنوی ملت ایران بود.
حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در گفت وگو با خبرنگار تسلیم در ساوه ، با اشاره به فرا رسیدن 12 فروردین اظهارداشت: 12 فروردین تجلی واقعی اراده ملی و عزم راسخ ملت در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیۀ استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی است که با رای اکثریت قاطع مردم در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت.
وی رای 98.2 درصدی مردم ایران رابه حاکمیت اسلام ناب مهم و سرنوشت ساز دانست و افزود: در 12فروردین 1358 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و حکومت اسلامی بر پایه مشارکت و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود تشکیل شد.
امام جمعه ساوه با اشاره به اهمیت دوازدهم فروردین روز نظام جمهوری اسلامی گفت: تاسیس نظام جمهوری اسلامی تحت عنوان نظام جمهوری اسلامی در دنیای مدرن متفاوت از تمام نظام های سیاسی معاصر است چرا که نظام سیاسی دنیا نظامی مبتنی بر نفی دین و نفس نفس مردم هستند.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی نظامی دینی و الهی است که در اساس مبانی دینی را مبنا قرار داده این درحالیست که نظام های سیاسی دیگر برخی به نام دین شکل ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۱۲ فروردین تجلی عزم راسخ ملت در تعیین سرنوشت کشور است در خبرگزاری تسنیم ]

پنجشنبه ، ۱۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن