تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820361806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن بزرگ میلاد کوثر در خرم آباد برگزار شد+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: هم زمان با روز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) جشن بزرگ میلاد کوثر عصر روز چهارشنبه با حضور عموم بانوان خرم آبادی در پارک کیو برگزار شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک ،هم زمان با روز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) جشن بزرگ میلادکوثرعصر روز چهارشنبه با حضور عموم بانوان خرم آبادی در پارک کیو برگزار شد.

قرائت قرآن، سخنرانی حجت الاسلام تیموری، مولودی خوانی، اجرای نمایش های طنز توسط هنرمندان استان و میثاق بانوان حاضر در مراسم با حضرت زهرا (س) به عنوان برترین الگو برای زنان ازجمله قسمت های مختلف این برنامه بود که به همت سپاه ناحیه خرم آباد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛ فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در گفت وگو با خبرافلاک ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن، گفت:حجب و حیا، محبت به فرزندان و همسر، گشاده رویی، اخلاق نیکو، وفاداری، معرفت، بصیرت و عصمت را ازجمله ویژگی ها و خصائل بارز رفتاری فاطمه الزهرا (س) است.

وی افزود: میلاد این بانوی الهی فرصتی ناب برای معرفی هر چه بهتر و بیش تر سبک زندگی فاطمی به بانوان مسلمان کشورمان هست.
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد تأکید کرد: مکارم اخلاقی حضرت زهرا (س) برای زنان در هر عصری الگو و درس آموز بوده که هیچ گاه کهنه نمی شود.
سرهنگ ...
[ مشاهده متن کامل خبر جشن بزرگ میلاد کوثر در خرم آباد برگزار شد+تصاویر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

پنجشنبه ، ۱۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن