تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش چشمگیر جرایم در حوزه ایستگاه های نوروزی پلیس تهران


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: کاهش چشمگیر جرایم در حوزه ایستگاه های نوروزی پلیس تهران
فرمانده انتظامي تهران بزرگ در حاشیه برگزاری یازدهمین قرارگاه نوروزی پلیس پایتخت گفت:هدف از ایجاد و اسقرار ایستگاه های  نوروزي ارائه خدمات مطلوب و برقراري امنيت شهروندان و مهمانان نوروزی است.

به گزارش عصرخبر، اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد:يکي از وظايف مهم پليس در ايام نوروز برقراري نظم و امنيت شهروندان و مسافران نوروزي است وتعامل و همکاري آحاد مختلف مردم با پليس در انجام موفقيت آميز اين ماموريت خطير نقش مهمي دارد.

وي افزود:مأموران انتظامي تهران بزرگ تمام توان و تلاش خود را در جهت تأمين نظم و امنيت و خدمات رساني به مسافران در ايام نوروز به کار گرفته اند و  و در راستاي تحقق شعار سال ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري و فرماندهي کل قوا، که همان(اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل)مي باشد عزمي راسخ و تلاشي مضاعف دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصريح کرد:با توجه به اينکه بسياري از شهروندان در كنار اعضاي خانواده لحظات شيرين سال نو را سپري مي كنند، همکاران ما در نيروي انتظامي براي حفظ و حراست از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حال انجام وظيفه و خدمت به مردم شريف جمهوري اسلامي ايران  مي باشند.

رئیس پلیس پایتخت در بخش دیگری از سخنان خود در تشريح اقدامات ماموران مستقر در ايستگاه هاي نوروزي اظهار داشت: با عملکرد خوب ماموران پليس پايتخت 2 هزار و 858 سارق، شرور و توزيع کننده مواد مخدر دستگير شدند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا ادامه داد:پليس پايتخت، با راه اندازي قرارگاه نوروزي در طول ايام نوروز و استقرار ايستگاه هاي پليس در محله هاي شهر تهران و به کارگيري 560 گشت سواره و 800 گشت پياده در سطح شهر، سعي در افزايش احساس امنيت شهروندان دارد.

ساجدی نیا با تاکيد بر اينکه حضور پليس در ايستگاه هاي نوروزي در همه نقاط شهر تهران باعث افزايش احساس امنيت مي شود، افزود:" شهروندان با حضور پليس در معابر و نقاط شهر تهران خصوصا مناطق حساس، احساس آرامش و امنيت مي کنند که اين امر بايد تقويت شود.

وي همچنين به توقيف 861 دستگاه خودرو و يکهزار و 458 دستگاه موتورسيکلت در طول این مدت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت:" برابر تدابير اتخاذ شده، خودرو و موتورسيکلت رانندگان متخلف که در سطح معابر دچار تخلفات انتظامي، اجتماعي و رانندگي مي شود، توقيف شده و پس از بررسي به مراجع مربوطه منتقل خواهند شد.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ پایان از مردم خواست به تذکرات و هشدارهاي انتظامي و ترافيکي پليس توجه کرده و پليس را در انجام وظايف محوله ياري کنند.



تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - 31 March 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن