تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819897448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت در ایام نوروز در استان قزوین کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جانشین انتظامی استان قزوین:
سرقت در ایام نوروز در استان قزوین کاهش یافت

دستگیری سارقین و زورگیرهای پایتخت


شناسهٔ خبر: 3587429 - پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
استانها > قزوین

قزوین- جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با حضور موثر پلیس و آماده باش کامل نیروها وقوع سرقت در استان ۲۱ درصد کاهش یافت. به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سلمان امیری چهارشنبه شب در جلسه مدیریت بحران استان که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: در 14 روز گذشته با توجه به محدودیت های ایجاد شده در محورهای چالوس، هراز در تعطیلات نوروزی شاهد افزایش قابل توجه حجم ترافیکی در جاده های استان بودیم که خدمات نیروهای پلیس و امدادی را دو چندان کرد. وی افزود: از تاریخ ۲۷ اسفند ماه تا ۱۱ فروردین ماه نیروهای امدادی و بویژه پلیس وظیفه سنگینی داشتند و شاهد حضور موثر پلیس و کاهش سوانح بودیم. کاهش ۲۱ درصدی سرقت در استان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان یادآورشد: در مدت یاد شده شاهد کاهش ۲۱ درصدی سرقت بودیم که در دوفقره سرقت مسلحانه توانستیم در کمتر از ۷۲ ساعت سارقان بازارچه در قزوین و طلافروشی در شریفیه را دستگیر و اموال مسروقه را کشف و ضبط کنیم.

سرهنگ امیری اظهارداشت: در حوزه مواد مخدر شاهد افزایش کشفیات پلیس بودیم و در شرایطی که در سال گذشته کشفیات در این مدت ۲۰ کیلوگرم بود این میزان در سال جاری به ۱۰۰ کیلوگرم افزایش یافت. وی اضافه کرد: در حوزه کشفیات مواد مخدر شاهد افزایش چهار برابری هستیم ودر حوادث درون شهری تعداد تلفات به صفر رسید و مجروحان از ۲۳ مورد به ۱۸ مورد کاهش یافت. امیری گفت: در سوانح برون شهری هم در مدت ۱۴ روز تعداد تلفات جاده ای از ۱۴ نفر به شش نفر کاهش یافته است. وی بیان کرد: عبور روزانه ۸۵۰ هزار تا یک میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان بیانگر اهمیت جاده های این استان است که با تلاش شبانه روزی با وجود افزایش ترددها شاهد کاهش سوانح هستیم که جای خرسندی دارد. جانشین نیروی انتظامی استان یادآورشد: ۷۷ تیم پلیس راه در جاده های استان مستقر هستند که با پیش بینی ترافیک سنگین در روزهای آینده پلیس راه همچنان در آماده باش کامل است تا خدمت رسانی متوقف نشود.

آماده باش راهداران استان مسعود حق لطفی معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان هم گفت: با توجه به پیش بینی بارشها در روزهای آینده تمام اکیپ های راهداری در آماده باش کامل هستند و ۴۰ اکیپ با ۲۵۰ خودرو با استقرار در محورهای مواصلاتی استان آماده خدمت رسانی هستند. وی افزود: در گردنه های استان به دلیل بارش برف نیازمند مدیریت جدی هستیم و با پیش بینی امکانات لازم برای بروز حوادث آماده ایم. کولجی نماینده صدا وسیمای استان قزوین هم از تهیه و پخش ویژه برنامه های عید نوروز تا پایان ۱۳ فروردین خبرداد و گفت: در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی هم اطلاع رسانی مناسبی از وضعیت جوی و آب و هوایی و جاده های استان صورت خواهد گرفت. استقرار 50 تیم امدادی هلال احمر در جاده ها هاشمی معاون امداد جمعیت هلال احمر استان قزوین هم اظهارداشت: ۵۰ تیم امدادی هلال احمر برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین آماده خدمات رسانی است. وی افزود: با استقرار موتورسواران امدادی در جاده ها سرعت عملیات را افزایش داده ایم تا در شرایط اضطراری بتوانیم با سرعت بیشتری وارد کار شویم. هاشمی گفت: همچنین بالگرد جمعیت هلال احمر استان برای اعزام به ماموریت های امدادی و اورژانس هوایی در داخل و خارج از استان آمادگی کامل دارد و تمامی اقلام مورد نیاز ماموریت های این جمعیت نیز تامین شده است.

رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز هم در این جلسه گفت: با شناسایی و جمع آوری معتادان کارتن خواب در این شهرستان و نگهداری افراد در کمپ های ویژه شاهد کاهش سرقت در ایام نوروز بودیم. وی بیان کرد: کاهش ۴۶ درصدی سرقت ها در تعطیلات نوروزی در شهرستان البرز بیانگر موفقیت طرح های نوروزی است که اقدامات انجام شده موجب تقویت آرامش روانی مسافران و مردم شد که در این راستا شاهد افزایش کشفیات پلیس هم بودیم. عسگری تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی تمامی مدارس شهرستان البرز برای اسکان اضطراری مسافران آماده شده تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه ایرج زاهدپور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: در روز طبیعت با همکاری شهرداریهای استان برای توزیع کیسه های زباله برای جمع آوری زباله پیش بینی لازم انجام شده است. وی بیان کرد: شهرداری های آوج، آبگرم، قزوین و محمود آباد باید برای اسکان مسافران عبوری در صورت تغییرات جوی آماده باشند تا مدیریت بحران بخوبی انجام شود. ​

​ استفاده 50 هزار نفر از طرح سلامت سلیمانی معاون اورژانس استان هم گفت: در تعطیلات نوروزی تاکنون ۵۰ هزار نفر از طرح سلامت استفاده کردند و همه امکانات درمانی مرکز فوریت های پزشکی برای کمک به مردم آماده بود. وی افزود: در روز سیزده فروردین ۵ اکیپ دیگر به امکانات اورژانس استان اضافه خواهد شد تا خدمات بیشتری به مسافران ارائه شود.  همچنین فرمانداران بویین زهرا و آبیک در خصوص آمادگی خود برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین گزارشی ارائه کردند.    









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن