تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهیان نور پلی برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل های پس از جنگ


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: راهیان نور پل معنوی و معرفتی برای انتقال فرهنگ شهادت بدون واسطه به نسل های پس از جنگ است.
به گزارش خبر گزاری بسیج از تویسرکان، سعید سعیدی با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: در طی این سفر معنوی کاروانیان از برنامه های فرهنگی که ویژه برایشان تدوین شده است بهره می برند.
وی با اشاره به اثرات معنوی راهیان نور و تأثیر عمیق آن بر شناخت صحیح مسیر زندگی گفت: از آنجا که اقشار مختلف با سلیقه های متفاوت در کاروان های راهیان نور حضور دارند، می توان از این ظرفیت برای انتقال مفاهیم و معانی ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: تلفیق نسلی که جنگ را لمس کرده است، خانواده های شهدا و نسل های پس از جنگ، نشان دهنده اثربخشی بالای اردوهای زیارتی راهیان نور است.
وی افزود: دیروز شهدا با مجاهدت، شهامت، شجاعت و فدا کردن جانشان، خاک میهن عزیزمان را از چنگال دشمنان با شهامت و مجاهدت بیرون کشیدند و امروز با یادهایشان، دل های جوانان را از چنگال جنگ نرم دشمن نجات می دهند.
سعیدی عنوان کرد: استقبال پرشور اقشار مختلف برای حضور در کاروان های راهیان نور به ویژه نسل نوجوان و جوان می رساند، که آنان تشنه شناخت ...
[ مشاهده متن کامل خبر راهیان نور پلی برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل های پس از جنگ در خبرگزاری بسیج ]

چهارشنبه ، ۱۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن