تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جمهور برزیل در آستانه سرنگونی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: بزرگ ترین حزب برزیل اعلام کرده است وزرای عضو خود را از کابینۀ دیلما روسف، رئیس جمهور این کشور بیرون می کشد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پرس تی وی، حزب نهضت دموکراتیک بزریل به عنوان بزرگ ترین حزب برزیل اصلی ترین عضو ائتلاف سیاسی حاکم در این کشور بود، اما روز سه شنبه (10 فروردین) از وزرای خود در دولت روسف خواست استعفا بدهند.
روسف که در سال 2011 جانشین لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور پیشین برزیل و متحدش در حزب کارگران شد، بیش از دو سال است که به دلیل مشکلات اقتصادی و کسری بودجۀ دولت برزیل هدف انتقادات شدید قرار گرفته است.
پیشتر دادگاه فدرال برزیل به اتفاق آرا حکم داد که دولت روسف در سال 2014 حساب های دولت را برای لاپوشانی کسری مالی گسترده دستکاری کرده است تا وجهۀ وی تخریب نشود و مجدداً به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود. 
تلاش روسف برای جلوگیری از استیضاحش در میان رسوایی گستردۀ فساد مالی و بدترین رکود اقتصادی برزیل طی 25 سال اخیر، کار را برای وی بسیار دشوار کرد.
اکنون با توجه به تصمیم تاریخیِ حزب نهضت دموکراتیک، پارلمان برزیل می تواند تا حدود یک ماه دیگر روسف را استیضاح و از قدرت برکنار کند.
65 عضو کمیتۀ مجلس نمایندگانِ پارلمان برزیل دربارۀ طرح استیضاح تصمیم ...
[ مشاهده متن کامل خبر رئیس جمهور برزیل در آستانه سرنگونی در خبرگزاری تسنیم ]

چهارشنبه ، ۱۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن