تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819600285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لحظه به لحظه با تیم های صعود کننده


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: لحظه به لحظه با تیم های صعود کننده
امروز با برگزاری 14 بازی، تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا مشخص می شود، با گزارش لحظه به لحظه این بازی ها همراه "ورزش سه" باشید.

به گزارش "ورزش سه"، امروز، گروه های 8 آسیا، آخرین بازی های خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا برگزار می کنند و 8 تیم سرگروه به همراه 4 تیم، از بهترین تیم های رده دوم گروه های مختلف به مرحله بعدی بازی ها صعود می کنند.
با توجه به حساسیت بالای این بازی ها، آخرین تحولات را بعد از هر بازی به اطلاع مخاطبان می رسانیم، با "ورزش سه"، همراه باشید:
گروه A – عربستان، امارات، فلسطین، مالزی، تیمور فلسطین – تیمور شرقی؛ ساعت 18:30 یکی از دیدارهایی که نتیجه آن حساسیتی برای تیم های دیگر ندارد، فلسطینی ها اکنون 9 امتیازی هستند تنها می خواهند با سه امتیاز این بازی امتیازات خود را دو رقمی کنند و نشان دهند دیگر در رده تیم های درجه دو آسیایی قرار گرفتند.




امارات – عربستان؛ ساعت 19:30 برعکس بازی قبلی، دیدار دومی که در این گروه برگزار می شود از اهمیت بالایی برخوردار است، عربستانی ها که در بازی رفت به سختی از سد اماراتی ها گذشتند در دیدار امشب خود کار سختی را در پیش دارند، نوع نتیجه این بازی می تواند تیم صعود کننده از این گروه را دستخوش تغییر کند.
گروه B – استرالیا، اردن، قرقیزستان، تاجیکستان، بنگلادش استرالیا – اردن؛ ساعت 13:30 یکی از بازی مهم روز آخر بازی ها در استرالیا برگزار می شود، آنها که اکنون با دو امتیاز اختلاف نسبت به اردنی ها در صدر قرار دارند به دلیل اینکه بازی رفت را به این تیم واگذار کرده بودند با ترس پا میدان گذاشتند اما در نیمه اول توانستند سه بار دروازه شاگردان هری ردنپ را باز کنند تا خیال خود را از صعود راحت کنند.



 

تاجیکستان – قرقیزستان؛ ساعت 17:30 مطابق بازی های گروه های دیگر این دیدار نیز اهمیت ویژه ای نخواهد داشت چرا که تیم برنده حتی امکان دوم شدن نیز نخواهد داشت بنابراین همسایه های آسیای میانه ای تنها برای اعاده حیثیت در این بازی به میدان می روند.
گروه C – قطر، چین، هنگ کنگ، مالدیو، بوتان چین – قطر؛ ساعت 16:45 قطری ها که صعود خود را به مرحله بعدی از مدت ها پیش مسجل کردند با این دیدار می توانند رکوردی جاودانه برای خود ثبت کنند، آنها تاکنون تمام بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و تنها برای کسب حداکثر امتیازات در این بازی به میدان می روند.




مالدیو – بوتان؛ ساعت 20:30 مالدیوی که در 7 بازی قبلی خود تنها در بازی رفت برابر همین بوتان به پیروزی رسیدند در این بازی برای تجدید پیروزی خود به میدان می روند تا با 6 امتیاز خود را از بین تیم هایی که در تورنمنتی قعرنشین می شوند جدا کنند.
گروه ِD – ایران، عمان، ترکمنستان، گوام، هند هند – ترکمنستان؛ ساعت 17 دیداری که اهمیتی در چینش تیم های این گروه نخواهد داشت، ترکمنستانی ها سومی خود را در این بازی ها به تثبیت رساندند و در طرف مقابل هندی هم می دانند که حتی با وجود پیروزی در این بازی نمی توانند خود را از قعر جدول جدا کنند.




ایران – عمان؛ ساعت 19 شاگردان کی روش البته خیالشان از صعود به مرحله بعد راحت است اما برای آنها مهم است که در این بازی تیم عمان را شکست دهند، آخرین تیمی که در بین آسیایی ها موفق به شکست ملی پوشان ایران شده است همین تیم عمان بود و تیم ملی ایران یقینا برای یک پیروزی شیرین در این بازی به میدان خواهد رفت.
گروه E – ژاپن، سوریه، سنگاپور، افغانستان، کامبوج افغانستان – سنگاپور؛ ساعت 15 سنگاپوری حتی با پیروزی در این بازی نیز نمی توانند به تیم دوم فعلی این گروه برسند بنابراین در دیداری تشریفاتی به سراغ افغان ها می روند، البته افغانستانی ها که توانستند تاکنون به 6 امتیاز دست پیدا کنند قطعا با انگیزه بیشتری از حریفشان برای کسب سه امتیاز به میدان می روند.




ژاپن – سوریه؛ ساعت 15 اما این بازی یکی از آن دیدارهایی است که خیلی از تیم ها منتظر نتیجه آن هستند، ژاپنی ها که تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به سوریه در صدر جدول به سر می برند با یک لغزش در بازی امروز خود، صدرنشینی را از دست می دهند.
گروه F – تایلند، عراق، ویتنام، چین تایپه عراق – ویتنام؛ ساعت 18:30 یکی از گروه های 4 تیمی این رقابت ها امروز تنها یک بازی برگزار می کند، دیداری که در صعود تیم اول این گروه تاثیری نخواهد داشت و پیش از این صعود تایلندی ها از این گروه مسجل شده بود.
گروه G – کره جنوبی، کویت، لبنان، میانمار، لائوس لبنان – میانمار؛ ساعت 16:30 کره ای که تا پیش از بازی قبلی تمام امتیازات را از آن خود کرده بودند به دلیل تعلیق کویتی ها آخرین بازی خود را برگزار نمی کنند و در این گروه نیز تنها یک بازی برگزار می شود، در تنها بازی این گروه لبنانی ها در حالی به مصاف میانمار می روند که می توانند با سه امتیاز آن خود را به عنوان تیم دوم این گروه معرفی کنند.




گروه H – ازبکستان، کره شمالی، بحرین، فیلیپین، یمن فیلیپین – کره شمالی؛ 16:30 نتیجه این بازی برای کره ای ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است آنها می توانند با پیروزی در این بازی امیدوار به صعود باشند اما باید به انتظار بازی بعدی این گروه بنشینند.
ازبکستان – بحرین؛ ساعت 17:30 دیداری که پیروزی در آن می توانند خیال ازبک ها از صعود به مرحله بعد راحت کند، ازبکستانی ها اکنون با دو امتیاز اختلاف در صدر گروه خود قرار دارند.


14:55  1395/01/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن