تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820448533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان یاوران همیشگی نظام ایران اسلامی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مرآت: امام جمعه گرمسار گفت: زنان با الگو گیری از شخصیت بانوان صدر اسلام در طول انقلاب اسلامی ایران همیشه یاور و پشتیبان مبانی انقلاب اسلامی ایران بودند.
به گزارش مرآت  به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته گرامیداشت زن و مقام مادر شهرستان گرمسار با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد امام جمعه گرمسار- صحرایی معاون فرماندار- و جمعی از بانوان نماینده دستگاههای اجرایی مرتبط در محل سالن شهید صبوری فرمانداری برگزار شد.
حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار در این دیدار ضمن تشکر از برگزاری این جلسه و تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)و روز زن اظهار کرد: با ورود اسلام و رسالت پیامبر اکرم(ص) شأن و جایگاهی به زن داده شده و زن در دوشادوش مرد قرار دادند.
وی افزود: رفتاری که پیغمبر با زنان و به خصوص با دختر خود داشتند و احادیثی که در این رابطه وجود، در جامعه ای که دختران را زنده به گور می کردند، آنحضرت دست دختر خود را می بوسد و این اهمیت و جایگاه زن را در اسلام نشان می دهد.
امام جمعه در ادامه با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در احیای جایگاه زن خاطرنشان کرد: عظمت و کرامتی که انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به زن دادند دقیقأ همان کرامتی است که اسلام به زنان بخشید.
حجت الاسلام مهدی نژاد نقش زنان را در جریا ن ...
[ مشاهده متن کامل خبر زنان یاوران همیشگی نظام ایران اسلامی هستند در پایگاه خبری تحلیلی مرآت ]

سه شنبه ، ۱۰فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مرآت]
[مشاهده در: www.meraatnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن