تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 7 میلیون نفر مسافر شب اقامت در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: از 27 اسفند ماه تا 8 فروردین : بیش از 7 میلیون نفر مسافر شب اقامت در مازندران ایلنا: مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ، گفت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین ‌ماه امسال 7 میلیون و 266 هزار و 156 نفر شب اقامت در مازندران ساکن شدند.
بیش از 7 میلیون نفر مسافر شب اقامت در مازندران

به گزارش ایلنا،دلاور بزرگ ‌نیا درجمع خبرنگاران مستقرستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری، اظهار داشت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین‌ماه امسال 7 میلیون و 266 هزار و 156 نفر شب اقامت در مازندران ساکن شدند.
 
وی افزود:در این مدت 3هزار و 542 بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی درمانی و مراکز حمل و نقل در استان صورت گرفته است.
 
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: 150 مورد تشویق و 171 مورد اخطار به کمیته اسکان و خدمات‌رسانی و امور رفاهی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران داده شده است.
 
بزرگ نیا با اشاره به اینکه از آغاز طرح نوروزی تا هشتم فروردین‌ماه 6هزار و 519مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته است، گفت: در این مدت 5هزار و 47 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.
 
وی با بیان اینکه 19 فوتی ناشی از تصادف و تروما به کمیته بهداشت و درمان و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است، خاطرنشان کرد: یک هزار و 258 تصادفی پذیرش‌شده در مراکز درمانی و اورژانس، 4 هزار و 718 مأموریت تصادفی و غیر‌تصادفی اورژانس 115 و 760اخطار بهداشتی صادره صنوف اعلام شده است.
 
بزرگ‌نیا افزود: از 27 اسفندماه سال قبل تاهشتم فروردین‌ماه امسال 18 اماکن غیربهداشتی در استان تعطیل شده است.
 
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار کرد: در این مدت تعداد بازدیدکنندگان از موزه‌های استان 118هزار و 476 نفر و تعداد بازدید‌کنندگان از اماکن تاریخی فرهنگی استان 302 هزار و 292 نفر بوده است.
 
بزرگ ‌نیا ادامه داد: در این مدت تعداد گردشگران و بازدید‌کنندگان روستاهای استان  یک میلیون و 205نفر و تعداد گردشگران اقامت‌گزین استان یک میلیون و 890 هزار و 375 نفر بوده است.
 
وی گفت: تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس‌راه و همیاران پلیس (پیاده، موتوری و خودرویی) 25 هزار و 124 مورد بوده است.
 
بزرگ نیا افزود: از 27 اسفندماه سال قبل تا هشتم  فروردین‌ماه 988عنوان خبر از سوی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان ارسال شده است  

۱۳۹۵/۰۱/۰۹ ۱۹:۴۴:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن