تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس به اندازه بقیه مدعیان شانس قهرمانی دارد/ قبل از عید به هواداران عیدی دادیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پرسپولیس به اندازه بقیه مدعیان شانس قهرمانی دارد/ قبل از عید به هواداران عیدی دادیم
بازیکن جوان پرسپولیس معتقد است تیمش به اندازه سایر مدعیان لیگ برتر شانس قهرمانی دارد.
به گزارش نامه نیوز، یکی از بازیکنانی که با آرزوی زیادی از پیکان جدا شد و به پرسپولیس پیوست وحید حیدریه بود اما او بعد از روبرو شدن با مصدومیت های مزمن نتوانست جای خودش را در ترکیب اصلی پرسپولیس به دست بیاورد اما امیدوار است در سال جدید بتواند بیشتر برای تیمش بازی کند. گفتگوی عیدانه نامه نیوز با ملی پوش امید پرسپولیس را بخوانید:


سال ۹۴ برای تو چطور سپری شد؟
تا حدود زیادی برای من سال خوبی بود. پیوستن به پرسپولیس افتخاری است که نصیب هر بازیکنی نمی شود اما با یک مصدومیت ناخواسته در بازی با سپاهان دیگر این فرصت را پیدا نکردم تا بتوانم خودم را به خوبی نشان دهم. مطمئنا منتظر فرصتی از سوی برانکو بوده و هستم تا توانایی هایم را نشان دهم.


البته با این وجود در تیم ملی امید فیکس بودی.
این نظر لطف محمد خاکپور به من بود. او به من اعتماد کرد و من هم با همه وجود برای تیم امید بازی کردم اما حیف که نتوانستیم در نهایت به المپیک صعود کنیم. واقعا تیم خوبی داشتیم اما این شانس از دست رفت تا برای آخرین بار تیم فوتبال امید ایران به المپیک برود. البته همه اعضای تیم در بخش مدیریت، مربیان و بازیکنان تلاش خودشان را کردند اما در نهایت اتفاقی که باید می افتاد رخ نداد تا از یک افتخار بزرگ بی نصیب بمانیم. هر چند که تیم امید سالهاست که به المپیک نرفته و باید این موضوع مشخص شود که چرا در رده امید همیشه ناکام بوده ایم.


به پرسپولیس برگردیم. شرایط این تیم را چطور می بینی؟
ما تیم خوبی داریم. همه یک هدف داریم و آن هم قهرمانی لیگ برتر است. ما در جام حذفی با اشتباه داوری حذف شدیم اما هنوز این شانس را داریم که در لیگ برتر قهرمان شویم. امیدوارم هواداران همین طور از ما حمایت کنند چون پتانسیل تیم برای قهرمانی بالاست و می توانیم به هدفی که داریم برسیم.


کار کردن با برانکو را تجربه کردی. کار با او چطور است؟
خب من در حدی نیستم که درباره برانکو حرف بزنم. کارنامه او مشخص است و من افتخار می کنم این شانس را دارم زیر نظر برانکو کار کنم. امیدوارم در بازی های باقی مانده این شانس نصیب من بشود که دوباره برای تیمم بازی کنم.


عیدی امسال پرسپولیسی ها به هواداران شان چیست؟
ما با برد حساس مقابل صبای قم به هواداران قبل از عید عیدی دادیم اما امیدوارم عیدی اصلی را در هفته پایانی لیگ به آن ها بدهیم.


انگار از قهرمانی پرسپولیس خیلی مطمئنی!
ببینید حریفان قدری داریم اما همان اندازه که سایر مدعیان شانس قهرمانی دارند ما هم شانس داریم و برای همین باید تا روز آخر امیدوار به قهرمانی باشیم.


برای سال ۹۵ چه برنامه هایی داری؟
اولویت من ادامه حضور در پرسپولیس است و می خواهم خودم را به خوبی نشان دهم. این اصلی ترین و اولین برنامه من برای سال جدید است.




۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن