تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813357527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به کار سومین گردهمایی عکاسان جنوب کشور در بستک


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: سومین گردهمایی عکاسان جنوب کشور با حضور هنرمندانی از استان های هرمزگان، فارس، بوشهر و خوزستان فعالیت دو روزه خود را در بستک آغاز کرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از جهانگیریه ،  کاظم قاسم زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک در مراسم آغاز به کار گردهمایی عکاسان جنوب کشور ضمن خوش آمد گویی به عکاسان اظهار کرد: هنر عکاسی هنری پویا و ماندگار است و لحظات تلخ و شیرین برای همیشه تاریخ ماندگار می کند.
وی اضافه کرد: عکاسی از قدمت بالایی در شهرستان بستک برخوردار است و این شهرستان در رده اولین شهرستان هایی است که در دوران قاجار از هنر عکاسی برخوردار بوده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک همچنین اظهار کرد: سومین گردهمایی عکاسان جنوب کشور امسال با فراگیری بیشتری و تعداد بیشتر هنرمندان از حدود چهار استان کشور آغاز به کار کرده است و امید می رود در برنامه زمانبندی شده اهدافی که هنرمندان به دنبال آن بوده اند حاصل شود.
قاسم زاده اضافه کرد: ارتقاء توان و دانش هنر عکاسی هنرمندان یکی از اهداف مهم این گردهمایی به حساب می آید که با حضور اساتید بزرگ کشور این رویداد مهم در حال برگزاری است.
[ مشاهده متن کامل خبر آغاز به کار سومین گردهمایی عکاسان جنوب کشور در بستک در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

دوشنبه ، ۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن