تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814993170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رابطه شكل ناف افراد و شخصيت آنها!+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: اگر سوراخ ناف از بیرون مشخص نباشد و از داخل باشد ،‌ بدین معناست که شما مشکلاتی با وزن و دستگاه گوارش خود دارید و ممکن است از بیماری‌هایی از این دست رنج ببرید.
شكل ناف ناف یکی از قسمت‌های بدن است که می‌تواند مطالب و اطلاعات فراوانی را از میزان سلامتی شما و یا خطر احتمالی بروز برخی بیمای‌ها و اختلالات در بدن شما در اختیار افراد بگذارد. اگر سوراخ ناف از بیرون مشخص نباشد و از داخل باشد ،‌ بدین معناست که شما مشکلاتی با وزن و دستگاه گوارش خود دارید و ممکن است از بیماری‌هایی از این دست رنج ببرید. ناف بسیار برجسته با سوراخی مشخص ممکن است گویای این باشد که شما در طول زندگی از مشکلات فتق رنج ببرید. اگر ناف کمی برجسته باشد و تقریبا شبیه U باشد،‌ ممکن است نشان از خطر ابتلا به بیماری‌های کلیوی و یا پوستی باشد. افرادی که شکل ناف‌شان این گونه است کمتر امکان دارد که فرزندانشان با مشکلات ژنتیکی به دنیا بیاید. اگر ناف شما به شکل الماس است و خطوطی در اطراف آن دارید، مراقب باشید. ممکن است دچار درد در ماهیچه‌ها و یا میگرن شوید. علاوه بر این، این ناف می‌تواند نشان‌دهنده استخوان‌‌بندی ضعیف باشد.
 رابطه شكل ناف افراد و شخصيت آنها
فرادیدمطالب مرتبط:پیوند خون بند ناف نوزادرازهای زندگی: چرا ناف داریم؟ چگونه از ناف نوزادان مراقبت کنیم


دوشنبه 9 فروردین 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن