تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819550643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی تحلیلگران از قیمت طلا


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: عقب نشینی طلای جهانی در هفته گذشته و ثبت سومین کاهش هفتگی متوالی این فلز ارزشمند باعث شد تحلیلگران و سرمایه گذاران انتظار کمتری برای افزایش قیمت این فلز در روزهای آتی داشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بهای معاملات طلا روز پنج شنبه که آخرین روز معاملات هفته گذشته بود تحت تاثیر قوی شدن ارزش دلار و بالا رفتن احتمال افزایش نرخهای بهره آمریکا تا ماه آینده، کاهش پیدا کرد و هر اونس طلا برای تحویل در آوریل در معاملات بازار نیویورک با ۲.۴۰ دلار یا ۰.۲ درصد اُفت، ۱۲۲۱.۶۰ دلار معامله شد.
قیمت طلا در کل هفته گذشته ۲.۶ درصد کاهش نشان داد که سومین کاهش هفتگی متوالی و بزرگترین کاهش هفتگی سال ۲۰۱۶ بود. بازار طلا روز جمعه به مناسبت تعطیلات عمومی بسته بود.
اظهارات اخیر مقامات بانک مرکزی آمریکا که به افزایش نرخها در بهار اشاره داشته است، به پشتیبانی از ارزش دلار کمک کرد و شاخص دلار آمریکا هفته گذشته را با ۱.۱ درصد رشد به پایان برد. نرخهای بهره بالاتر جذابیت سرمایه گذاری در دلار را افزایش می دهد و بالا رفتن ارزش دلار به نوبه خود کالاهایی که به این ارز معامله می شوند را تحت فشار قرار می دهد.
دنیس لاکهارت و جان ویلیامز، از مقامات بانکی آمریکا در سخنرانیهای اخیرشان به احتمال افزایش نرخهای بهره در آوریل اشاره کرده اند.
برای نخستین بار در سال جاری کمتر از ۵۰ درصد از ...
[ مشاهده متن کامل خبر پیش بینی تحلیلگران از قیمت طلا در پایگاه خبری جهان نیوز ]

دوشنبه ، ۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن