تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804324026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیترامشب/ قدیمی بودن ناوگان اورژانس کشور، مشکل بزرگ امداد رسانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تیترامشب/ قدیمی بودن ناوگان اورژانس کشور، مشکل بزرگ امداد رسانی


رئیس اورژانس کشور گفت: بیش از ۵ سال است که ناوگان اورژانس کشور بازسازی نشده و همین موضوع بر کیفیت امدادرسانی اورژانس کشور تاثیرگذاشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر امین صابری‌نیا رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه براساس اعلام گروه پروازی، بالگرد مجهز به امکانات لازم برای پرواز در شب بوده وکاپیتان پرواز هم از مهارت بالای پروازی برخورداربوده است گفت: متاسفانه علی‌رغم آنکه خلبان هلی‌کوپتر از ماهرترین خلبانان کشور به‌شمار می‌رفت، در نزدیکی شیراز سقوط می‌کند و پنج نیروی کادر پرواز، ۲ تن از کارکنان اورژانس، مصدوم و همراه مصدوم، جان خود را از دست می‌دهند. رئیس اورژانس کشور، این سانحه را دردی عظیم خواند که غم بزرگی را به اورژانس کشور وارد کرده و گفت: تاکنون نزدیک به ۹هزار پرواز در اورژانس هوایی کشور انجام شده و ۱۵هزار شهروند ایرانی، نجات یافته اند.

صابری‌نیا ادامه داد: این حوادث با خدمات اورژانس کشور عجین شده و محدود به اورژانس هوایی نیست؛ تاکنون بیش از ۴۰ امدادگر اورژانس در زمان ماموریت، جان خود را از دست داده اند و در اورژانس هوایی هم با توجه به احتمال بروز اینگونه خطرات، سرنشینان بالگرد، از لحظه پرواز خود را به خداوند می سپارند و با نگاهی جان برکف، عازم ماموریت می شوند. رئیس اورژانس کشور تاکید کرد: وجود اورژانس هوایی با توجه به وجود مناطق دور از دسترسی در کشور و پراکندگی جمعیت، خدمتی ارزنده است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. صابری نیا اضافه کرد: اطلاعات جعبه سیاه بالگرد، در دست بررسی است که با دسترسی به اطلاعات چگونگی وقوع این سانحه، در این خصوص اطلاع رسانی می شود. رئیس اورژانس کشور از راه اندازی سامانه اورژانس تهران خبر داد و گفت: سامانه 1590 بطور شبانه روز آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات مردم است، این سامانه از 29 اسفند 94 راه اندازی شده است و ما این سامانه را چندان رسانه ای نکردیم زیرا می خواستیم ببینیم تا چه اندازه می توانیم پاسخگوی مردم عزیر کشورمان باشیم که امروز به جرات می توان ادعا کرد که حداقل نمره قبولی را گرفته ایم. صابری نیا با اشاره به برنامه های در دست اورژانس در سال جاری خاطرنشان کرد: ما سه هدف مهم را برای سال جاری دنبال می کنیم، نخست بهسازی اورژانس بیمارستانی، در مرحله دوم توانمندسازی نیروهایمان از طریق آموزش و آزمونهای علمی و در نهایت پیگیری آمبولانسهای هوایی و نیز راه اندازی موتور آمبولانس است. او افزود: بیش از 5 سال است که ناوگان اورژانس کشور بازسازی نشده است و همین امر یکی از مشکلات بزرگ اورژانس کشور بوده که خود می تواند بر شدت آثار ناشی از حوادث تاثیرگذار باشد. رئیس مرکز سلامت محیط و کار دیگر مهمان برنامه با اشاره به طرحهای بازرسی بهداشت محیط تا پایان 15 فرودین سال جاری خاطرنشان کرد: این برنامه با مشارکت فعال بازرسان بهداشت محیط در قالب 875 اکیپ نظارتی روزانه و کشیک ثابت در سراسر کشور از 8 صبح تا 8 شب در ساعات اداری، غیر اداری و روزهای تعطیل از ابتدای اسفند ماه تا پانزدهم فروردین سال 95 اجرا خواهد شد.

صادق نیت گفت: هدف از اجرای این طرح، حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری های مرتبط با غذا می باشد. او در ادامه افزود: نظارت بر مراکز و اماکن هدف برنامه از جمله هتل ها، متل ها، مهمان پذیرها، مسافرخانه ها و کلیه اماکن اقامتی، بین راهی، تفریحی و پارک ها، رستوران ها، کترینگ ها، فست فودها، اغذیه فروشی ها، آرایشگاه های مردانه و زنانه، قنادی ها و شیرینی فروشی ها، فروشگاه های آجیل و خشکبار، فروشگاه های بزرگ مواد غذایی، سرویس های بهداشتی عمومی، فرودگاه ها، راه آهن، پایانه های مسافربری و سرویس های حمل و نقل بین شهری، نمونه برداری های هدفمند مواد غذایی در راستای کنترل بهداشت مواد غذایی، نظارت بر آب آشامیدنی، رسیدگی به شکایات مردمی، رتبه بندی بهداشتی رستوران ها در اولویت می باشد. او خاطرنشان کرد: سامانه بهداشت 190 در راستای رسیدگی به شکایات مردمی در حالت آماده باش می باشد؛ رسالت این سامانه  پاسخگویی مناسب و به موقع به مردم و تامین، حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه، پیشگیری از آسیب های ناشی از بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه ، اصلاح و ارتقای کمی و کیفی برنامه های کنترلی و دیده وری بهداشت محیط و حرفه ای است. او افزود: شهروندان در سراسر کشور می توانند از طریق شماره تلفن های 190 و 1490 شکایات مربوط به مسائل بهداشت محیط و حرفه ای خود را به این سامانه اطلاع دهند تا بازرسین در اسرع وقت به محل مورد شکایت مراجعه و رسیدگی لازم را انجام دهند . دکتر صادق نیت در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد 4067 مورد شکایت توسط کارشناسان ثبت شکایات از مردم دریافت و به تمامی آن ها رسیدگی شده است و با عنایت به نظرسنجی مردمی در سال 94، میزان رضایت مندی مشتریان 75 درصد در کل کشور بوده است که امید است این سامانه امسال هم مانند سال های پیش رضایت مردم  را جلب نماید.
دانلود

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن