تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۸۰۷ هزار نفر در طرح آرامش بهاری خراسان جنوبی شرکت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه از تعداد ۹۶ بقعه متبرکه در استان، طرح آرامش بهاری در ۶۰ امامزاده اجرا می شود، گفت: تاکنون ۸۰۶ هزار و ۵۷۹ نفر از خدمات طرح آرامش بهاری در خراسان جنوبی استفاده کرده اند.
به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان، حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی اظهار داشت: طرح آرامش بهاری امسال از 28 اسفند ماه در 60 بقعه متبرکه سطح استان آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد .
وی با بیان اینکه از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون 806 هزار و 579 نفر از خدمات این طرح استفاده کردند، افزود: 22 سوئیت و 510 زائرسرا در ایام نوروز برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده است .
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه 25 مبلغ بومی و 25 مبلغ غیر بومی در طرح آرامش بهاری امسال حضور دارند، گفت: از تعداد 806 هزار و 579 نفر تعداد 65 هزار و 903 نفر در امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان جنوبی اسکان یافتند .
حجت الاسلام گرایلی افزود: در روز گذشته تعداد 126 هزار و307 نفر از امامزادگان خراسان جنوبی و بقاع متبرکه دیدن کردند و در لحظه سال تحویل امسال نیز تعداد 5 هزار نفر در بقاع متبرکه خراسان جنوبی حضور یافتند.
ثبت خاطره ای خوش در خراسان جنوبی/ بهار در ارگ کلاه فرنگی جلوه گری می کند

خبرگزاری شبستان: ارگ کلاه فرنگی به شکل ۶ ضلعى و در رأس به ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۸۰۷ هزار نفر در طرح آرامش بهاری خراسان جنوبی شرکت کردند در خبرگزاری شبستان ]

یکشنبه ، ۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن