تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820626045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش 3d Max


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: llll_3d_max_llll27-07-2006, 02:55 AMاگه اجازه بدین میخوام اولین قسمت آموزش رو به مبحث انفجار اختصاص بدم برای شبیه سازی انفجار در مکس دو ابزار مخصوص وجود داره: 1.Rendering/Environment/Atmosphere/Fire Effect 2.Create/Helpers/Atmospheric Apparatus شما باید ابتدا یکی از Gizmoهای موجود در Atmospheric Apparatus را به جلوه Fire Effect مرتبط سازید این کار با فشردن دکمه Pick Gizmo در Fire Effect و سپس ب فشردن دکمه H از Keyboard و انتخاب Gizmo مربوطه از پنجره باز شده امکان پذیر است با این کار شما یک آتش خلق کرده اید تنضیمات Fire Effect 3 رنگ موجود در قسمت Colors به ترتیب برای تنظیم رنگ درون و بیرون ودود آتش به کار میرود قسمتهای Shape-Characteristics-Motion مربوط به شکل ظاهری شعله آتش میباشد یادگیری این قسمتها تنها با تغییر هر یک از گزینه ها و سپس رندر کردن صحنه امکان پذیر است شما باید در هر بار رندر کردن تفاوتها را با رندر قبل مقایسه کنید این روش از هر راه آموزشی دیگر موثرتر است و با کمی ممارست میتوانید بر تمام Parameterهای این بخش مسلط شوید (امتحان شده توسط خودم) قسمت Explosion در صورت فعال بودن میتواند حالت انفجار را بوجود آورد و Setup Explosion در همین بخش زمان آغاز و پایان انفجار را بر حسب Frame تنظیم میکند چند نصیحت 1.در ایجاد افکت انفجار از Noise camera استفاده کنید یعنی کاری کنید که دوربینی که در صحنه وجود دارد و انیمیشن از دید آن رندر میشود در هنگام انفجار صحنه بلرزد خیلی ساده فقط دکمه Auto Key را روشن کرده و دوربین را هر دو فریم یک بار بالا و پایین کنید واین جلوه را در طول وقوع انفجار به کار برید برای کنترل داشتن بهتر روی این بخش حتما از پنجره Transform Type-in با کلید میانبر F12 و همچنین Graph Editors/Track View-Dope Sheet استفاده کنید 2.با تمام مباحث مطرح شده باید بگویم در بهترین حالت شبیه سازی با این ابزارها نتیجه رضایت بخش نخواهد بود لذا توصیه میکنم برای شبیه سازی انفجار در مکس از پلاگین AfterBurn استفاده کنین این پلاگین رو میتونین از سی دی فروشیها تهیه کنین و فکر دانلودشم از سر بیرون کنین چون پولیه نتیجه کار با این پلاگین باور کردنی نیست اونایی که باهاش کار کردن تصدیق میکنن هرکی آموزش این پلاگین را میخواد بگه که دفعه بعدی در جواب همین قسمت بذارم فعلا :thumbsup: BioHazard27-07-2006, 08:42 AMسلام دستد درد نکنه گل کاشتی :biggrin: البته به نظر من بهتره برای انفار از اسپریها استفاده کرد llll_3d_max_llll27-07-2006, 01:39 PMاگر بخواهیم از اسپریها در انفجار استفاده کنیم باید این کار را در AfterBurn انجام بدیم سیستمهای ذره ای با امکانات پیش فرض مکس امکان پذیر نیست llll_3d_max_llll27-07-2006, 02:50 PMبچه ها امروز میخوام یه سری کلید میانبر براتون بذارم چون دونستن این کلید های میانبر در سرعت کار خیلی موثره M=Material Editor H=Select Object F12=Transform Type_In F9=Quick Render 8=Environment and Effect F10=Render Scene S=Snaps Toggle G=Show Grid >=Next Frame <=Previous Frame Alt+W=Maximize Viewport Toggle Space=Selection Lock Toggle Ctrl+Z=Undo با جهت های بالا و پایین میتوانید در در صحنه جلو یا عقب بروید اگر در هر نما دکمه های F-T-L-P-B را فشار دهید نمای جاری به ترتیب به نمای Front- Top-Left-Perspective-Bottom تبدیل میشود اگر Ctrl را با + فشار دهید=Zoom in اگر Ctrl را با - فشار دهید=Zoom Out این کلیدهایی که اینجا گفتم پر کاربرد هستند ولی میتوانید به منوهای مکس مراجعه کنید در جلوی بعضی گزینه های این منوها کلید میانبر مربوطه گذاشته شده در آخر هم باید بگم که در مکس هم مثل سایر برنامه های تحت ویندوز : Ctrl+O=Open Ctrl+S=Save مراقب باشید که از گزینه آخر به موقع استفاده کنید چون Ctrl +S هر صحنه را روی صحنه قبلی Save میکند و ممکن است کار شما خراب شود برای این کار از گزینه Save az در منوی File استفاده کنید فعلا :thumbsup: llll_3d_max_llll27-07-2006, 03:43 PMبچه ها اگه نمی خندید میخوام چند تا از کارام رو بذارم مال موقعیه که تازه کار بودم بلد نبودم از صحنه رندر با فرمت AVI بگیرم از تمام صحنه عکس میگرفتم اما الان دیگه بلدم فقط قول بدین نخندین http://www.arpapic.com/Images/abdn.jpg http://www.arpapic.com/Images/kcnq.jpg http://www.arpapic.com/Images/ny0b.jpg اگه عکسها باز نمی شه ان لینکا رو باز کنید http://www.arpapic.com/Images/abdn.jpg http://www.arpapic.com/Images/kcnq.jpg http://www.arpapic.com/Images/ny0b.jpg اگه بتونم انیمیشن آپلود کنم از کارهای آخریم هم واستون میذارم اگه میشه نظرتون رو بذارین خوشحال میشم فعلا :thumbsup: behnam11127-07-2006, 04:05 PMتوي مكس يه جا هست كه ميشه جسم سخت و نرم معرفي كرد بلدي؟ mehdi-iust27-07-2006, 04:11 PMدوست عزیز ادامه بده خیلی جالب بود. مرسی! llll_3d_max_llll27-07-2006, 04:49 PMبچه ها امروز میخوام درباره رندر با فرمت Avi یک نکته خدمتتون عرض کنم اگر توجه کرده باشین در این نوع رندر اگر بخواهیم از compressorهایی که که به طور پیش فرض در مکس وجود دارد استفاده کنیم مثل Indeo Video 5.10 نتیجه کار در بهترین وضعیت باب میل نخواهد بود چون فایل خروجی به وسیله این کمپرسور فشرده میشود و طبیعیه که از کیفیتش کم بشه اگر هم از حالت Uncompressor استفاده کنیم حجم فایل به صورت نجومی بالا میره بطوری که یک انیمیشن 20 ثانیه ای =700 Mb حالا من یک پیشنهاد دارم شما باید برنامه DivX Player را روی سیستم خودتون نصب کنید با این کار پلاگین مربوط به این برنامه که نوعی Compressor میباشد نصب میشود حال هنگام خروجی گرفتن با فرمت Avi در قسمت Compressor باید DivX Pro(tm) 5.1.1 Codec را انتخاب کنید به قسمت Setup که وارد میشوید در زیرمجموعه Performance/Quality درجه مربوطه را به روی Slowest ببرید و Encoding Bitrate را روی 4000 kbps تنظیم کنید حالا در قسمت Time Configuration گزینه PAL را از زیرمجموعه ی Frame Rate انتخاب کنید از مسیر Rendering/Render/Output Size از لیست باز شونده حالت PAL (Video) را برگزینید و Size را بر روی 768×576 تنظیم کنید حالا از کیفیت فایل تصویری خود در عین حجم پایین لذت ببرین فعلا :thumbsup: llll_3d_max_llll27-07-2006, 04:58 PMبرای معرفی سخت افزار باید از مسیر rendering/render در زیر مجموعه Render Output وارد قسمت Devices شده و سخت افزار مربوطه را انتخاب کنی البته درایو سخت افزار مفروض باید روی سیستم نصب باشد منظورتو از معرفی نرم افزار نفهمیدم بیشتر توضیح بده llll_3d_max_llll27-07-2006, 05:03 PMbehnam111 منظورت از جسم سخت و نرم رو نفهمیدم اگر منظور Material سخت و نرم باشه که آموزشش طولانیه یواش یواش برات میذارم در غیر این صورت بیشتر توضیح بده Moh3en_DDD27-07-2006, 06:18 PMbehnam111 منظورت از جسم سخت و نرم رو نفهمیدماگر منظور Material سخت و نرم باشه که آموزشش طولانیهیواش یواش برات میذارمدر غیر این صورت بیشتر توضیح بده فكر كنم منظور ايشون راكتور ها باشه ... عزيز جون گه منظورت اينه رآكتور ها خيلي سخت است ... نه خيلي خيلي ولي ... به هر حال من دارم يه آموزش مي نويسم مخصوص رآكتور ها يكمي صبر كني آماده ميشه ! llll_3d_max_llll27-07-2006, 07:06 PMامروز میخوام نحوی ساختن لیزر شو رو یاد بدم اول باید یه نور از نوع Free Spot ایجاد کنید سپس مکان نور را همانند شکل زیر عین کنید دقت کنید که نمای فعال Perspective می باشد http://www.arpapic.com/Images/r2qh.jpg سپس چرخش نور را تنظیم کنید http://www.arpapic.com/Images/mq57.jpg حال تنظیمات پارامترهای نور مطابق زیر http://www.arpapic.com/Images/51p5.jpg http://www.arpapic.com/Images/dp3i.jpg فایل JPEG را که باید در قسمت Projector Map باز کنید را از لینک زیر دریافت کنید http://www.arpapic.com/Images/esxt.jpg http://www.arpapic.com/Images/6rls.jpg در قسمت Atmospheres & Effect از Add گزینه Volume Light را برگزیده سپس به Setup بروید http://www.arpapic.com/Images/hlza.jpg حال تنظیمات زیر را اعمال کنید http://www.arpapic.com/Images/0hj0.jpg از لینک زیر رندر نهایی را بگیرید http://www.arpapic.com/Images/iguq.jpg فعلا :thumbsup: BioHazard27-07-2006, 08:25 PMسلام 3D Max جان یک خواهش دارم اگه AfterBurn رو داری میزاری خیلی دنبالشم llll_3d_max_llll27-07-2006, 08:42 PMbiohazard جان afterBurn حجم بالایی داره چیزی حدود 27مگابایت نمی تونم در حال حاظر برات آپلودش کنم AfterBurn پولیه فکر نکنم بتونی از انترنت به صورت رایگان دریافت کنی من پیشنهاد میکنم سی دی پلاگینهای مکس رو بخری خیلی ها AfterBurn رو دارن ولی Crack اون رو ندارن اونو واستون میذارم قول میدم خودشو رو هم بذارم اگه خط پر سرعت گیر آوردم فعلا llll_3d_max_llll27-07-2006, 09:02 PMبچه ها این لینک که میذارم مربوط به دانلود کرک AfterBurn میباشد http://www.arpapic.com/FileView.aspx?id=gia 2 فعلا :thumbsup: BioHazard27-07-2006, 09:02 PMbiohazard جان afterBurn حجم بالایی داره چیزی حدود 27مگابایت نمی تونم در حال حاظر برات آپلودش کنم AfterBurn پولیه فکر نکنم بتونی از انترنت به صورت رایگان دریافت کنی من پیشنهاد میکنم سی دی پلاگینهای مکس رو بخری خیلی ها AfterBurn رو دارن ولی Crack اون رو ندارن اونو واستون میذارم قول میدم خودشو رو هم بذارم اگه خط پر سرعت گیر آوردم فعلا سلام اشکال نداره این سیدی رو از کجا میتونم تهیه کنم ؟ llll_3d_max_llll28-07-2006, 01:55 AMBioHazard جان این سی دی تو هر سی دس فروشی پیدا میشه من اسم سی دی و شرکت تولید کننده رو برات میذارم خودت زحمتشو بکش نام=Plugins For 3D Max 7.0 نام شرکت=SSG نام شرکت در رو گوشه چپ بالای جلد سی دی نوشته قیمت=2500 ارزونه غیر از AfterBurn پلاگینهای دیگه هم داره فعلا BioHazard28-07-2006, 09:52 AMسلام مرسی از اطلاعاتی که دادی منتظر کارهای بعدیتم هستم ALI Kheradmand28-07-2006, 10:18 AMسلام دوست عزيز ادامه بده . BioHazard جان آموزشي كه خواسته بودي برات فرستادم . پيغام خصوصيت رو چك كن . soldier28-07-2006, 02:00 PMسلام به اينها مي گي نخنديم بابا تو ديگه كي هستي به اين قشنگي! واقعآ خيلي خيلي زيبا بود. خيلي توپ بود.ادامه بده. llll_3d_max_llll29-07-2006, 05:00 PMسلام بچه ها امروز با دست پر اومدم میخوام واستون چندتا لینک آموزشی بذارم خودم که خیلی حال کردم امیدوارم برای شما تازه باشه فقط در مورد لینک ها نظر بدین که بدونم اگه بازم لینک گیر آوردم براتون بذارم یا نه http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=93&unfold=exclusive http://www.3dm3.com/tutorials/seatleon/ http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=605 http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=593 http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=579 http://www.3dm3.com/tutorials/car3/ http://www.3dm3.com/tutorials/ http://www.3dm3.com/tutorials/reactor_cloth/index2.php حال کنید فعلا :thumbsup: zhoooozh18-08-2006, 07:54 PMسلام! خیلی حال دادی! میتونی آموزش ساخت مدل ها(مخصوصا چهره آدم) رو با NURBS برام بذاری؟ اگه آموزش Afterburn رو هم بذاری ممنون میشم panez27-08-2006, 10:13 AMسلام خيلي عالي بود ممنون اگه ادامه بدين خيلي عاليه موفق باشين immortally03-03-2007, 12:36 PMسلام میشه پروژه انفجار در 3dmax رو برام به [email protected] بفرستی . ممنون میشم قربانت . خداحافظ ninja 26601-07-2007, 12:26 PMسلام چند سوال داشتم: چگونه میتوانم تعداد خانه های پنجره material editor را زیاد کنم ؟ چطوری میتونم سرعت انیمیشن رو کنترل کنم ؟ Mostafa_Amol01-07-2007, 07:45 PMیکی می شه بهم یه توصیج کوچیک در مورد box modeling بده .... می خوام بدونم همونی هست که فکرش رو می کنم یا چیز دیگه ای هست؟!!! ninja 26603-07-2007, 10:57 AMچند نکته: نحوه کپی گرفتن آشکال : روی شکل کلیک نموده ابزارMOVE را انتخاب نموده و همان طور که کلید SHIFT را گرفته ایم شکل را جابه جا میکنیم . در این حالت پنجره CLONE OPTIONS باز شده که در قسمت NUMBER OF COPIES میتوان تعداد کپی های گرفته شده در شکل را تعیین کرد . سپس روی OK کلیک میکنیم . نکته بعدی در مورد انتخاب چندین شکل است که به چند طریق میتنوان آن را انجام داد یکی ازاین راه ها به این صورت است که روی یک شکل کلیک نموده و در حالی که کلید CTRL را نگه داشته روی شکل دیگری کلیک کنیم . راه دیگر انتخاب از طریق کلیک بر گزینه SELECT BY NAME است . که بعد از آن پنجره SELECT OBJECTS باز شده و بعد از انتخاب اشکال مورد نظر روی SELECT کلیک میکنیم ninja 26604-07-2007, 10:15 AMدر تری دی اشکال به دو دسته تقسیم میشوند : 1- سه بعدی که آن ها را در بخش GEOMRTRY میتوان یافت که خود به دو بخش STANDARD PRIMITIVES ( اشکال توسع نیافته یا ساده ) و EXTENDED PRIMITIVES ( اشکال توسعه یافته ) تقسیم میشوند . 2- دو بعدی ها که آنها را در بخش SHAPES میتوان یافت . در ادامه به بررسی پارامتر های مربوط به شکل دو بعدی LINE میپردازیم . LINE توسط لاین یک خط شکسته را رسم کنید . دقت داشته باشید که اگر به هنگام رسم SHIFT را نگه دارید خط شما به صورت مستقیم رسم خواهد شد در ضمن اگر نقطه پایانی رسم را به نقطه اولیه رسم برسانید پیغامی با عنوان CLOSE SPLINE دیده خواهد شد که باید OK کنیم تا به این تریب شکل به صورت یک چند ضلعی در آید . به قسمت MODIFY رفته تا پارامترهای این شکل را ببینید: 1- VERTEX( شکل آن به صورت چند نقطه است) را فعال کنید تا نقاط شکل را به شما نشان دهد . از قسمت GEOMETRY ,FILLET را فعال کرده و روی یک نقطه از شکل کلیک نموده و درگ کنید میبینید شکل نرم میسود . حال اگر بجای FILLET,CHAMFER را فعال کنید و باز هم روی یک نقطه از شکل کلیک نموده و درگ کنید میبینید که شکل در آن قسمت دیگر نرم نیست و به صورت خطی صاف در آمده است. 2-SEGMENTبا فعال کردن این بخش شما فقط میتوانید خط ما بین دو نقطه از شکل را انتخاب کنید . 3- SPLINE که هم نقاط وهم خطوط را انتخاب میکند . نحوه تبدیل اشکال دو بعدی به سه بعدی : راه اول: فرض کنید که شما توسط LINE یک ذوزنقه را رسم کرده اید برای حجم دهی به آن باید در منوی MODIFIER LIST روی علامت مثلث کلیک کرده تا ابزار های اصلاح کننده باز شوند . از این منو EXTURD را فعال کنید . میزان پارامتر AMOUNT را افزایش دهید تا به شکل ضخامت داده شود . راه دوم : این راه برای ساختن اشکالی است که میتوانند از دوران یک شکل دو بعدی ایجاد شوند مثلا یک جام یا یک فنجان و بیش تر وسایل خانه .در این حالت شما باید توسط LINE به جای اینکه کل شکل لیوان را رسم کنید فقط نصف آن را رسم کنید . سپس به MODIFY رفته و SPLINE را فعال نموده . از قسمت GEOMETRY,OUT LINE را انتخاب نموده و روی شکل کلیک و درگ کنید . سپس از قسمت کشویی MODIFIER LIST,LATHE را انتخاب کنید وبه ترتیب از قسمت DIRECTION,Y را انتخاب کرده و بعد از قسمت ALIGN,CENTER را انتخاب کنید ملاحظه میفرمایید که شکل دو بعدی ما حول محوری مشخص دوران یافته و به شکلی سه بعدی تبدیل میگردد. راه سوم: بر خلاف دو روش قبلی که ما از یک شکل دو بعدی , شکلی سه بعدی می ساختیم , در این روش از دو شکل دو بعدی , شکلی سه بعدی میسازیم: یکی از این شکلها به عنوان مسیر (path)در نظر گرفته شده و دیگری به عنوان شکل حجم گیرنده (shape) .روش کار به این صورت است که ابتدا روی شکل حجم گیرنده کلیک نموده و به ترتیب زیر پیش میرویم 1- geometry - 2 creat3-component objects4-loft را انتخاب میکنیم. بعد روی get path کلیک نموده و سپس مسیر را انتخاب میکنیم . ملاحظه میفرمایید که یک شکل دو بعدی در راستای شکل دو بعدی دیگری حجم میگیرد. ninja 26607-07-2007, 09:42 AMآموزش 2 سلام برسی اجمالی متداول ترین ابزراهای اصلاح کننده modifier lists Bend :باعث خم کردن شکل مورد نظر میشود Edit mesh : یکی از قوی ترین ابزارها که میتواند جهت مدل سازی استفاده شود Lattice : اجزای سازنده شکل را به صورت مشبک نشان میدهد Melt : باعث ایجاد حالت ذوب شدگی در ماده میشود Noise : باعث ایجاد حالت آشفتگی در شکل میشود Mesh smooth : میتواند باعث نرم شدن شکل گردد Ripple : باعث ایجاد موج های هم مرکز میگردد. ( شبیه موجهایی که به هنگام برخورد یک سنگ با آب ایجاد میشود) Skew : باعث ایجاد حالت اریب در شکل میشود Stretch : باعث کشیدگی در شکل میشود Twist : باعث ایجاد پیچش در شکل میشود Uvw map : باعث بهتر نشستن ماده مورد نظر روی شکل میشود Wave : باعث ایجاد موجهایی همچون موج های دریا در شکل میشود Max200008-09-2007, 09:23 AMبه نام خدا با عرض سلام خدمت اعضاي p30world و با اميد اينكه از اين سايت نهايت استفاده را بكنيم ورود خود را اعلام ميكنم Aminzikzak08-09-2007, 10:51 AMبه نام خدا با عرض سلام خدمت اعضاي p30world و با اميد اينكه از اين سايت نهايت استفاده را بكنيم ورود خود را اعلام ميكنم خوش امدی رفیق ایشالا ازت استفاده کنیم ... Max200008-09-2007, 11:02 AMسلام Aminzikzak دمت گرم تو ميدوني چطور ميشه در قسمت پيغام براي آموزشي كه ميذاريم عكس از داخل كامپيوتر خودمون بذاريم SomeThink08-09-2007, 11:12 AMاگه منظورت اینه که از مانیتور عکس بگیری باید بگم میتونی دکمه printscreen رو فشار بدی بعد در paint کلدی ctrl+v رو فشار بدی! Max200008-09-2007, 11:18 AMنه بابا منظورم اينه كه يه مقاله آماده كردم كه عكس هم داره اما در قسمت پيغام آدرس عكس را ميخواد نميدونم بايد چطور آدرس عكس داخل كامپيوترم را بدم SomeThink08-09-2007, 11:29 AMاول باید عکساتو توی یک سایت آپلود کنی مثلآ این سایت: !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! بعد آدرس آپلود عکست رو در قسمت وارد نمودن عکس در بالا وارد کنی ... شما نمیتونی مستقیمآ از داخل کامپیوتر فایل رو آپلود کنی! Max200008-09-2007, 11:49 AMدستت درد نكنه SomeThink :11: Max200008-09-2007, 11:53 AMآموزش ساخت خمير دندان http://aycu39.webshots.com/image/25438/2002852616665155855_rs.jpg Max200008-09-2007, 11:59 AMطريقه ساختن خمير دندان با استفاده از ابزار رشد (Loft) http://aycu39.webshots.com/image/25438/2002852616665155855_rs.jpg ابتدا به پنجره ديد front رفته و با استفاده از شكلهاي دوبعدي يك line از پايين به سمت بالا رسم كنيد(يعني نقطه شروع خط در پايين باشد) http://aycu15.webshots.com/image/26974/2002862599389541972_rs.jpg اگر ميخواهيد خط شما به صورت صاف و مستقيم رسم شود گزينه Snaps Toggle را از بالاي صفحه انتخاب كنيد http://aycu15.webshots.com/image/26974/2002875407571461560_rs.jpg سپس يك مستطيل و دو دايره ويك بيضي مطابق شكل رسم كنيد توجه كنيد كه براي رسم دو دايره از يك دايره كپي نگرفته و كوچك كنيد بلكه بايد يك داره جديد رسم كنيد چون دستور loft در تشخيص شكلهاي كپي دچار مشكل ميشود و درضمن سعي كنيد نسبت اندازه شكلها نسبت به يكديگر مطايق شكل باشد http://---------------------/image/28828/2002829007816931848_rs.jpg سپس خطي را كه در ابتدا رسم كرده بوديد انتخاب و از منوي Geometry و از قسمت compound objects گزينه loft را انتخاب كنيد http://aycu38.webshots.com/image/25317/2002886201644732653_rs.jpg ابتدا توجه كنيد كه مقدار path برابر صفر باشد http://aycu40.webshots.com/image/25559/2002810658483692874_rs.jpg سپس گزينه Get shape را فعال كرده http://aycu40.webshots.com/image/25559/2002838219882727616_rs.jpg و در صفحه مستطيل را انتخاب كنيد سپس در منوي path parameters در قسمت مقدار path عدد 4 را وارد كرده و با فعال كردن دوباره get shape دوباره مستطيل را انتخاب كرده سپس عدد path را 84 وارد كرده و با فعال كردن get shape بيضي را انتخاب كرده و عدد path را 85 وارد كرده و دايره بزرگتر را انتخاب كنيد و در پايان عدد path را 100 وارد كرده و دايره كوچكتر را انتخاب كنيد توجه كنيد براي هر دفعه انتخاب يك شكل بايد گزينه Get shape را فعال كنيد اكنون شما ميتوانيد با افزودن متريال خمير دندان به شكلتان يك خمير دندان زيبا داشته باشيد اكنون شما قادر خواهيد بود كه شكلهاي زيادي از جمله خمير دندان - شامپو- گلدان - ستون و ... را با استفاده از رشد ايجاد كرده در ضمن نيازي نيست كه حتما روي يك خط راست مدل را رشد دهيد مثلا با رشد دادن يك دايره روي يك arc يا يك نيم دايره ميتوان يك دسته براي ظرفها ايجاد كرد interior_design08-09-2007, 01:35 PMبابا همه فعالا ها :20: ورود max2000 عزیز رو بهش خوش آمد میگم و با امین موافقم ایشالا بتونیم ازت اچیزی یاد بگیریم. Carl08-09-2007, 04:06 PMMax2000 عزیز! ورودت رو به پـ30ـی تبریک می‌گم و ممنون از آموزشی که گذاشتی‌:11: شما میتونی آدرس عکسی رو که آپلود کردی کپی کنی بعد روی این دکمه http://forum.p30world.com/images/editor/insertimage.gif کلیک کنی و آدرس رو Paste کنی تا عکست تو همینجا دیده بشه. چون وقتی عکس‌ها کد می‌شن برای کسی که داره آموزشتو میخونه دردسر درست می‌شه. Max200011-09-2007, 10:22 AMبه نام خدا كسي ميدونه چطور وقتي يه متريال مثل طلا را درست كرديم چگونه آنرا ذخيره كنيم كه هر دفعه براي هر مدلمان نخواهيم دوباره متريال را بسازيم و در ضمن حالا كه ذخيره كرديم چطور بازخواني كنيم سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 764]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن