تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819527672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی کمپ عشایر در نوردوز/برگزاری مسابقات بومی محلی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: خبرهای نوروزی/ برپایی کمپ عشایر در نوردوز/برگزاری مسابقات بومی محلی محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس، به مناسبت ایام نوروز ویژه برنامه هایی تدارک دیده است.
۱۳۹۵ يکشنبه ۸ فروردين ساعت 10:47

خبرگزاری پانا+برپایی کمپ عشایر در نوردوز/برگزاری مسابقات بومی محلی

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،  برپایی کمپ عشایر، برگزاری مسابقات بومی محلی، اقامت گردشگران نوروزی و تجهیز نمازخانه های این محدوده عنوان خبرهای کوتاهی است که متن آنها در زیر می آید.
برپایی کمپ عشایر
جهت استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در مرکز نوردوز، تا 15 فروردین کمپ عشایر برپا شده است که در این کمپ با آش دوغ محلی و شیر شتر و همچنین نان محلی از مسافران و گردشگران نوروزی پذیرایی می شود.
برگزاری مسابقات بومی محلی
به مناسبت ایام نوروز و سال جدید و ایجاد شور و نشاط برای مسافران نوروزی در مرکز نوردوز مسابقه بومی محلی اجرا و به برندگان این مسابقه جوایزی از طرف مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس اهدا گردید.
ظرفیت 2000 نفری اقامت در نوردوز
محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و مذهبی منحصر به فرد همواره در طول سال و به ویژه در ایام نوروز گردشگران بسیاری جذب می کند و ستاد تسهیلات سفر این محدوده زیرساخت های لازم برای رفاه زائران و گردشگران را با ظرفیت 2000 نفر زائر سرا، کلاس درس و خانه مسافر برای مسافران نوروزی آماده ارائه خدمات است.
تجهیز نمازخانه ها
نمازخانه های محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس در سالن پایانه مرزی این منطقه برای استفاده گردشگران نوروزی تجهیز شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن