تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815568189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش هفت درصدی تردد در محورهای آذربایجان شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها خبر داد: کاهش هفت درصدی تردد در محورهای آذربایجان شرقی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان شرقی از کاهش هفت درصدی تردد در محورهای استان در دور نخست تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه نوروز گذشته خبرداد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۸ فروردين ساعت 10:26

خبرگزاری پانا+کاهش هفت درصدی تردد در محورهای آذربایجان شرقی

ایرنا نوشت:  داریوش باقرجوان گفت: از 25 اسفند سال 1394 تا پایان روز گذشته ( ششم فرودین 1395 ) تردد پنج میلیون و 900 هزار خودور توسط دستگاه های تردد شمار نصب شده در محورهای استان ثبت شده است .
وی با اشاره به اینکه در سه روز گذشته روند مسافرت در محورهای استان افزایش یافته است ، پیش بینی کرد: در دور دوم سفرهای نوروزی شاهد افزایش تردد در محورهای استان باشیم .
باقر جوان یادآوری کرد: در کل تعطیلات نوروزی سال گذشته ( 25 اسفند 92 تا 15 فروردین 93 ) بیش از 10 میلیون و یکصد هزار خودرو در محورهای این استان تردد کردند.
آذربایجان شرقی 14 هزار و 650 کیلومتر راه مواصلاتی از جمله آزاد راه، بزرگراه و راه های مختلف اصلی و فرعی و راه های روستایی دارد.
طول آزاد راه های این استان حدود 300 کیلومتر و طول بزرگراه های آن نیز حدود 400 کیلومتر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن