تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813176833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با طب سنتی جوان و زیبا بمانید!!


واضح آرشیو وب فارسی:ندا آنلاین: مجله اینترنتی ندا آنلاین:

زیبا و جوان ماندن با مواد طبیعی را جایگزین مواد شیمیایی کنید. برای این کار طب سنتی به شما راهکارهایی معرفی می کند که شما را همیشه زیبا و جوان نگه می دارد.
روش های طب سنتی برای زیبا و جذاب ماندن
قطعا تا امروز درباره موادبهداشتی طبیعی و محصولات آرایشی با منشا گیاهی شنیده یا از این محصولات استفاده کرده اید. محصولاتی که با کمک مواد طبیعی موجود در طبیعت تهیه و تولید می شود تا کمترین عوارض و اثر سوئی را روی پوست، مو و شادابی و نشاط افراد داشته باشد. 
شاید کمتر توجه کرده باشید ترکیبات اصلی این محصولات که از ترکیب مواد طبیعی، گیاهان، سبزی ها، میوه ها و مواد معدنی در طبیعت با ترکیب با مواد پایه و روغن های پایه در لابراتوارها تهیه می شوند، خود به تنهایی می توانند تاثیرات قوی، موثر و شفابخشی برای نشاط و سلامت پوست و موی ما به همراه داشته باشند. 
اگرچه آماده کردن و تهیه جوشانده، لوسیون یا ماسک پوست و مو از این موادطبیعی کمی وقت گیر و دشوار هست اما اثرات درمانی منحصر به فرد این مواد طبیعی آنقدر قابل توجه هست که به یک بار امتحان کردن آن می ارزد. 
طرز تهیه ماسک جو ...
[ مشاهده متن کامل خبر با طب سنتی جوان و زیبا بمانید!! در پایگاه خبری ندا ]

یکشنبه ، ۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ندا آنلاین]
[مشاهده در: www.nedaonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن