تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820840961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنده ماندن مرد آمریکایی در 3 حمله تروریستی


واضح آرشیو وب فارسی:اقتصاد آنلاین: یک جوان 19 ساله آمریکایی که پیشتر در زمان حملات تروریستی پاریس در این شهر و در رویداد مشابه بوستون آمریکا در فاصله کمی از محل انفجار حضور داشت، در حمله تروریستی فرودگاه بروکسل مجروح شد.
شبکه خبری «BFM» فرانسه، «میسون ولز» که پیشتر حملات تروریستی پاریس در 13 نوامبر (22 آبان) و نیز حمله بوستون در سال 2013 میلادی را تجربه کرده بود، در حمله 22 مارس (3 فروردین) در فرودگاه بروکسل از ناحیه پا، دست و صورت مجروح شد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی که از پارگی تاندون پا و سوختگی درجه 2 و 3 دست و صورت رنج می برد، در حمله ای که به مرگ 14 تن در بروکسل منجر شد، زنده ماند.
خانواده میسون به رسانه های آمریکایی گفته اند که وی در حال بهبود است، اما آنچه آنان را نگران می کند، سرنوشت غم انگیز فرزندشان است.
پیش از بروکسل، میسون در 13 نوامبر 2015 میلادی در پاریس بوده است. همچنان که همزمان با حمله بوستون در 15 آوریل (27 فروردین) در این شهر حضور داشته است. وی از سه مورد از بدترین حملات سال های اخیر غرب جان به در برده است.
والدین میسون عنوان کردند که بمب در فرودگاه بروکسل در فاصله اندکی از پسرشان منفجر شده است.
این جوان آمریکایی چهار ماه پیش نیز به پاریس سفر کرده بود که ساعاتی پس از ورودش، حملات تروریستی پاریس در استادیوم فرانسه و سالن کنسرت «باتاکلان» رخ داد.
در آوریل ...
[ مشاهده متن کامل خبر زنده ماندن مرد آمریکایی در 3 حمله تروریستی در منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران ]

یکشنبه ، ۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اقتصاد آنلاین]
[مشاهده در: www.eghtesadonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن