تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایه گم شدن لوینسون برمدار تهران-واشنگتن;ایران کمک انسان دوستانه می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: ایران از بُعد انسانی در زمینه یافتن لوینسون گام بر می دارد اما واشنگتن به خاطر داشته باشد که نمی تواند برای تهران تعیین تکلیف کند.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ مقامات آمریکایی اعلام کرده اند، در طول ماه ها فعالیت دنبال پاسخی برای ناپدید شدن رابرت لوینسون بودند اما در این مورد چیزی پیدا نکردند.
رابرت لوینسون (Robert Levinson) از مأمورین سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (CIA) است که در اسفند ۱۳۸۵، هنگامی که در پوشش کارمند بازنشسته بخش مبارزه با جرائم سازمان یافته پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) به جمع آوری اطلاعات در ایران مشغول بود، ناپدید شد.
مقامات پلیس فدرال آمریکا (FBI) مدعی شدند که لوینسون احتمالاً از سوی یک گروه ربوده شده و در منطقه مرزی بین ایران با افغانستان و پاکستان نگهداری می شود. همسر و پسر وی برای یافتن او به ایران سفر کرده اند. تلاش ها برای یافتن وی بی ثمر بوده است.
یک مقام آمریکایی درگیر در گفت وگوهای با ایران دی ماه سال گذشته گفته بود در پایان او به عنوان بخشی از توافق آزاد نمی شود، اما ما با ایرانیان توافق کردیم تا به جست وجوی اطلاعات درباره مکان تقریبی او ادامه دهیم.
مقامات آمریکایی مدعی شدند لوینسون که از بیماری دیابت رنج می برد، پس از ملاقات با یک شبه نظامی آمریکایی اسلام گرا در جزیره کیش ناپدید شد، ...
[ مشاهده متن کامل خبر سایه گم شدن لوینسون برمدار تهران-واشنگتن;ایران کمک انسان دوستانه می کند در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

شنبه ، ۷فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن