تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم همگانی است رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان نامگذاری سال ٩٥ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را نشانه بصیرت و بزرگ مردی مقام معظم رهبری دانست و گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم همگانی است.
۱۳۹۵ شنبه ۷ فروردين ساعت 10:44

خبرگزاری پانا+تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم همگانی است

به گزارش پانا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی افزود: همه مردم و مسئولان با همدلی و هم‌زبانی باید کمک کنند تا اقتصاد مقاومتی در عمل محقق و زمینه‌های رشد و توسعه اقتصادی کشور مهیا شود.
وی نام‌گذاری شعار سالجاری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را نشانه بصیرت و بزرگ‌مردی مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب می‌تواند جامعه اسلامی را به سمت توسعه و سعادت پیش ببرد.
امام‌جمعه سمنان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تیزهوشی برای چندمین بار، اقتصاد را محور فعالیت‌های سال قرار داده اند تا اهمیت اقتصاد را به همگان گوشزد کنند.
شاهچراغی گفت: ملت ایران می تواند با کمک دولت و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی، توطئه های دشمنان را خنثی کند.
وی متذکر شد: با اقتصاد مقاومتی فشارهای آمریکا کمرنگ خواهد شد و دولت و ملت با اجرای دقیق دستورات رهبری می توانند کشور را از فشار و تهدید آمریکا و دشمنان مصون نگه دارند.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای حمایت از تولید داخلی، نیروی کار جوان در راه توسعه ایران اسلامی است.
شاهچراغی با بیان اینکه پیاده ساختن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنها بر عهده یک‌نهاد اداری و یا خدماتی نیست، گفت: اقتصاد مقاومتی مقوله‌ای گسترده محسوب می‌شود که نیازمند عزم و اراده همه مردم را در کنار مسئولان نظام است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در سالجاری نیازمند مشارکت همگانی است، افزود: همان‌طور که ملت ایران مسیر سخت جنگ تحمیلی و تحریم‌ها را با همدلی و مشارکت پشت سر گذاشتند، به طور قطع در تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز با مشارکت خود پشتیبان همیشگی ولایت‌فقیه هستند.




خبرنگار : فاطمه زهرا تجلی









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن