تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814961152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر صنعت در یک سال گذشته/ برنامه های کچاد برای سال 95


واضح آرشیو وب فارسی:بورس نیوز: در سال 95 افزایش سرمایه ای معادل 104 درصد خواهیم داشت، این افزایش سرمایه را برای تکمیل پروژه های در دست اقدام و جبران هزینه های سرمایه گذاری در طرح های مشارکتی به مصرف می رسانیم که شامل؛ تکمیل طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اردکان، طرح احداث کارخانه فولاد ثامن اردکان، طرح احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی، تکمیل طرح تامین آب از اجرای شبکه فاضلاب شهر اردکان، طرح توسعه ظرفیت کارخانه گندله سازی اردکان و سایر سرمایه گذاری ها مشارکتی می باشد.
با توجه به قیمت های جهانی و افت و خیز آن ها در بازار های بین المللی طی سال 94 بیشترین تأثیر را بر شرکت هایی معدنی و فلزات اساسی داشت. البته طی هفته های پایانی این سال شاهد رشد قیمتی محصولاتی مثل سنگ آهن نیز بودیم. بر همین اساس به سراغ یکی از مسئولین شرکت های سنگ آهنی رفتیم تا علاوه بر مروری بر شرایط این مجموعه ها در سال 94 به برآورد اوضاع سنگ آهن در سال 95 نیز بپردازیم.

در همین ارتباط مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: سال 94 سال سختی بود از یک طرف با کاهش شدید قیمت سنگ آهن و از طرفی با رکود در فروش محصولات فولادی مواجه بودیم که تاثیر مستقیمی در درآمدزایی ما داشت. از آنجا کهشرکت معدنی و صنعتی چادرملو از بدو تأسیس در سال 1371 تاکنون همواره متکی به سرمایه های داخلی بوده و خوشبختانه تا این لحظه نیز توانسته با وجود تمامی مشکلات و موانع بخشی از چرخ های صنعت کشور را به گردش درآورد و وابستگی بسیار اندکی به خارج از کشور و سرمایه های خارجی داشتیم، توانستیم از بحران های داخلی و خارجی عبور کنیم و حداقل سرپا بمانیم.

نوریان ...
[ مشاهده متن کامل خبر مروری بر صنعت در یک سال گذشته/ برنامه های "کچاد" برای سال 95 در بورس نیوز ]
مروری بر صنعت در یک سال گذشته/ برنامه های "کچاد" برای سال 95






شنبه ، ۷فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بورس نیوز]
[مشاهده در: www.boursenews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن