تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821257667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق برخورد با قاچاق کالا با کمترین امکانات


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا با کمترین امکانات نیز تحقق می پذیرد.
ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص قاچاق کالا گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا اقدامات اساسی صورت گرفته اما نتیجه بخش نبوده و عمده دلیل تحقق نیافتن این امر به خاطر نبود همکاری مجریان آن است.
وی افزود: البته آنها نیز مدعی هستند امکانات و اعتبارات لازم را برای اجرای قانون وجود ندارد این در حالی است که این قانون با حداقل امکانات نیز انجام می شود.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی ها همچنان از وفور کالاهای خارجی از طریق قاچاق وجود دارد .
وی در خصوص ضربه ای که قاچاق به تولید کنندگان داخل می زند نیز گفت: کالاهایی که از مبادی غیر رسمی و با کیفیت پایین وارد کشور می شود موجب سرکوب تولید داخل شده و مغایر با سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری است.
وی در پایان تصریح کرد: با سیاست های اقتصادی مقاومتی باید به سوی کمرنگ شدن مصرف کالاهای خارجی برویم اما ادامه این روند بی انگیزگی تولید کنندگان داخل را به دنبال دارد.
انتهای پیام/
[ مشاهده متن کامل خبر تحقق برخورد با قاچاق کالا با کمترین امکانات در باشگاه خبرنگاران ]
تحقق برخورد با قاچاق کالا با کمترین امکانات






شنبه ، ۷فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن