تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 32 درصدی اقامت مسافران نوروزی در استان فارس


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته، از ابتدای تعطیلات تاکنون شاهد افزایش 32 درصدی اقامت مسافران نوروزی در این استان بوده ایم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، مصیب امیری، جمعه 6 فروردین به خبرنگاران گفت: از 28 اسفند 94 تا پایان روز 5 فروردین 95 بیش از یک میلیون و 832 هزار و 976 نفرشب اقامت میهمانان نوروزی در فارس ثبت شده است.
وی با بیان اینکه آمار اعلام شده براساس اسکان مسافران در اماکن مختلف اقامتی اخذ شده است، گفت: این اماکن شامل هتل ها، میهمان پذیرها، مدارس و اماکن مربوط به آموزش و پرورش، کمپ های اسکان شهرداری و اماکن مشخص شده برای برپایی چادر، است.
امیری با یادآوری اینکه بیشترین آمار اقامت مربوط به اماکن آموزش و پرورش است، گفت: تا تاریخ اعلام شده 753 هزار و 993 نفرشب مسافر در مدارس اسکان داده شده اند.
به گزارش ایسنا، دبیر ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس امروز اعلام کرده بود که بیش از یک میلیون و 100 هزار نفرشب مسافر در اماکن مربوط به این اداره در سراسر استان اسکان داده شده اند.
...
[ مشاهده متن کامل خبر افزایش 32 درصدی اقامت مسافران نوروزی در استان فارس در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

جمعه ، ۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.fars.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن