تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکیپ های درمانی بصورت گسترده کاروان های راهیان نور را پوشش می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مسئول اکیپ پزشکی و درمانی راهیان نور استان آذربایجان غربی مستقر در اهواز گفت: اکیپ های درمانی در دو بخش استقراری و سیار بصورت گسترده کاروان های راهیان نور را پوشش داده و با امکانات کامل همراه زائرین می باشند.
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محبوب حبیب زاده گفت: اکیپ پزشکی در دو اردوگاه شهید مسعودیان و پردیس الرسول(ص) استقرار داشته و به زائرین راهیان نور خدمات پزشکی و امدادی ارائه می نمایند.
حبیب زاده افزود: برای هر کاروان اکیپ امدادی سیار پیش بینی گردیده که در صورت لزوم نسبت به خدمات دهی به زائرین اقدام نماید.
وی تصریح کرد: هماهنگی لازم برای خدمات رسانی در صورت لزوم با بیمارستان های خوزستان بعمل آمده ولی تا کنون به حول و قوه الهی هیچ گونه مصدومیت یا مسمومیت و یا مورد حادی گزارش نگردیده و خدمات دهی در حد جزئی بوده است.
حبیب زاده ادامه داد: نظارت کامل در پخت و توزیع غذا و میوه و آشامیدنی ها از سوی اکیپ های اعزامی از معاونت بهداشت و درمان سپاه شهداء بعمل می آید.
مسئول اکیپ پزشکی و درمانی راهیان نور استان آذربایجان غربی از زائرین درخواست کرد جهت جلوگیری از بیماری ها ...
[ مشاهده متن کامل خبر اکیپ های درمانی بصورت گسترده کاروان های راهیان نور را پوشش می دهند در خبرگزاری بسیج ]

جمعه ، ۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن