تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت لندن از سرمایه گذاری شرکتهای انگلیسی در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پول نیوز: جاوید حضور هیات بلندپایه اقتصای و تجاری انگلیس در تهران را حاکی از عزم دولت این کشور برای مشارکت فعال با شرکت های ایرانی بر اساس منافع متقابل دانست و همچنین حمایت کشورش از الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی را ابراز کرد.
پول نیوز - وزیر تجارت انگلیس در آستانه سفر به تهران از حمایت لندن از سرمایه گذاری شرکتهای انگلیسی در ایران و پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی سخن گفت.
در دیدار کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن با وزیر تجارت و نوآوری انگلیس پیرامون مناسبات اقتصادی ایران و انگلیس گفتگو و تبادل نظر شد.
در این دیدار ساجد جاوید وزیر تجارت و نوآوری انگلیس اعلام کرد که دولت این کشور به منظور توسعه روابط اقتصادی، شرکتهای انگلیسی را جهت حضور در بازار ایران مورد حمایت و تشویق قرار خواهد داد.
وزیر تجارت انگلیس ضمن تاکید بر اهمیت ایران به عنوان یکی از بازارهای نوظهور جهان بر علاقه مندی شرکتهای انگلیسی برای مشارکت در پروژه های سرمایه گذاری در ایران اشاره و خاطرنشان کرد که در راس یک هیئت تجاری و اقتصادی اردیبهشت ماه سال جاری به تهران سفر خواهد کرد.
جاوید حضور هیات بلندپایه اقتصای و تجاری انگلیس در تهران را حاکی از عزم دولت این کشور برای مشارکت فعال با شرکت های ایرانی بر اساس منافع متقابل دانست و همچنین حمایت کشورش از الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی ...
[ مشاهده متن کامل خبر حمایت لندن از سرمایه گذاری شرکتهای انگلیسی در ایران در پول نیوز ]

جمعه ، ۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پول نیوز]
[مشاهده در: www.poolnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن