تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819683651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانبخش: تلاش کردم مثمرثمر باشم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
جهانبخش: تلاش کردم مثمرثمر باشم




مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تلاش کردم در دیدار مقابل هند برای تیم ملی مثمرثمر باشم.





خبرگزاری تسنیم: علیرضا جهانبخش پس از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی ایران مقابل هند در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 آسیا گفت: قطعاً باید این بازی را می‌بردیم، چون روند خوبی در دیدارهای گذشته داشتیم و این روند باید ادامه پیدا می‌‌کرد. پس از اینکه گل اول را به ثمر رساندیم، فشار از روی بازیکنان کمتر شد و توانستیم گل‌‌های بعدی را به ثمر برسانیم.

وی درباره اینکه چرا موقعیت‌های زیادی را از دست دادند، افزود: موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اما هند هم چیزی برای از دست دادن نداشت. خدا را شکر پس از گل اول توانستیم مالکیت توپ را در اختیار بگیریم و گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص گلش و پاس گلی که داد، گفت: تمام تلاشم را کردم که برای تیم ملی مثمرثمر باشم و نقشی در این پیروزی داشته باشم. همه بازیکنان خوب بودند و این خوب بودن باعث شد که بتوانیم نتیجه بگیریم.

جهانبخش در مورد ناراحتی کارلوس کی‌روش از اینکه چرا برای درگذشت یوهان کرایف در ورزشگاه یک دقیقه سکوت اعلام نشد، تصریح کرد: من در جریان این موضوع نبودم. خدا کرایف را رحمت کند. شاید مسئولان در جریان نبودند تا یک دقیقه سکوت پیش از بازی اعلام شود. کرایف یکی از بهترین اسطوره‌های دنیا بود و سکوت پیش از آغاز بازی کاری است که در همه جای دنیا این کار را می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی برای این برد به آنها داده شده است یا خیر، گفت: من از این موضوع خبر ندارم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در خصوص دیدار این تیم برابر عمان عنوان کرد: می‌خواهیم روند خوب‌مان را ادامه داده و در بازی با عمان نیز به برتری دست پیدا کنیم.






تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن