تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805044458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش‌ملی‌پوشان‌کوچک‌برای‌جهانی‌شدن(گزارش تصویری)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تلاش‌ملی‌پوشان‌کوچک‌برای‌جهانی‌شدن(گزارش تصویری)
تیم زیر 19 سال ایران با همه کمبودها در تلاش برای صعود به جام جهانی است. به گزارش "ورزش سه"، اگر چه با گذشت چهار ماه از دور جدید تمرینات آماده سازی ملی جوانان، این تیم فعلا حضور در تورنمنتی را تجربه نکرده است اما پسران زیر 19 سال ایران با همه جدیت برای صعود به جام جهانی تلاش می کنند.

آنها از دوم فروردین در کمپ تیم های ملی گردهم آمدند و با تمرینات مستمر در حال مهیا شدن برای بازی با تیم زیر 21 سال سنگاپور در تاریخ های 7 و 9 فرودین هستند. امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان پیش تر عنوان کرده بود این بازی ها بیشتر به سود سنگاپور است تا ایران.
سرمربی تیم ملی جوانان در برنامه آماده سازی خود در آسیا خواستار بازی با تیم های ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و ازبکستان شده بود که فعلا ژاپن به درخواست ایران پاسخ منفی داده است اما کمیته جوانان به منظور بازی با دیگر تیم های درخواستی در حال تلاش است و شاید در ماه های آتی اردوی آلمان هم تدارک دیده شود.






بی شک صعود پسران زیر 19 سال ایران به جام جهانی می تواند سبب ازدیاد حضور بازیکنان ایرانی در تیم های اروپایی شود به خصوص که در گذشته سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به لطف درخشش در ترکیب این تیم اروپایی شدند. از سویی تیم ملی جوانان هم اکنون در ترکیب بازیکنانی دارد که درلیگ برتر به بازی گرفته می شوند و حتی برخی از آنها مورد توجه کی روش هم هستند.

در فازنخست اردوی تدارکاتی تیم ملی برای بازی با هند کی روش از نیما میرزازاد دروازه بان بلند قامت این تیم برای حضور در تمرینات دعوت کرده بود. نیما که دروازه بان تیم ملوان است در لیگ برتر اصلا به بازی گرفته نشده اما هم چنان زیر نظر مهدی حیدری مربی دروازه بانان تیم ملی جوانان پرشور و با انگیزه تمرین می کند. دور نیست روزی که او هم مثل امید نورافکن، رضا شکاری و ... در لیگ برتر به میدان بیاید. البته همه تیم ملی جوانان در تیم ملی در در این چند بازیکن خلاصه نمی شود. تیم ملی جوانان بازیکنان شاخص دیگری هم در ترکیب دارد که می توان به نام هایی چون امیر حسین طاهری، نیما مختاری، رضا کرملا چعب و ... اشاره کرد.






دنبال کردن بازی های تیم ملی جوانان توسط کی روش و هم چنین حضور مهدی رحمتی در تمرین تیم ملی جوانان تمرینات عیدانه تیم امیر حسین پیروانی را با شور و شوق خاصی مواجه کرده است.
رضا شکاری هافبک تیم ذوب آهن که به دلیل عدم همراهی تیم ملی جوانان در اردوی ترکیه خط خورده بود دوباره به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده است. البته سرمربی تیم ملی جوانان چند اردو او را دعوت نکرد اما توضحیات قانع کننده این بازیکن و اینکه باشگاه ذوب آهن تاکید به استفاده از وی در بازی های جام شهداء داشته امیر حسین پیروانی را متقاعد صرف نظر از تصمیم قبلی اش کرد.

امیر حسین پیروانی در کنار کوروش برمک و علیرضا پورمند در تدارک ساختن تیمی هستند که به جام جهانی صعود کند. البته نگاه ها به این تیم با توجه به اینکه در دوره پیشین در مرحله مقدماتی حذف شد و به همین خاطر این دوره در سید چهار قرار گرفته است خیلی جدی و پر رنگ نیست در حالی که زدن 15 گل در بازی های مقدماتی مشهد به تیم های نپال، اردن و کویت نشان می دهد این بار شاهد تیم متفاوتی خواهیم بود. جوانانی که می توانند مایه مباهات فوتبال ایران و حتی دلگرمی کی روش باشند.







11:13  1395/01/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن