تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820090304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل خیرین مسجدساز و نمازخانه ساز در قم


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:رئیس ستاد اقامه نماز قم گفت: ستاد اقامه نماز استان قم، اقداماتی جهت تشکیل خیرین مسجدساز و نمازخانه ساز در قم داشته است و خیرین را در مسجدسازی ترغیب می کند.
محمد خامه یار، رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، عنوان کرد: ستاد اقامه نماز استان قم، اقداماتی جهت تشکیل خیرین مسجدساز و نمازخانه ساز در قم داشته است، از جمله اساسنامه ای در این راستا، تنظیم شده است و دوره آموزشی برگزار شده است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم افزود: در دوره آموزشی، مراکز و نهادهای مختلف از جمله کمبته امداد، موسسات خیریه و ... نیز دعوت شدند تا با نحوه تعامل با خیرین آشنا شوند که این دوره از استقبال زیادی برخوردار بود.
خامه یار با بیان این که ستاد اقامه نماز، خیرین را به مسجدسازی ترغیب می کند، گفت: در این راستا، معاونت عمرانی استانداری و اداره مسکن و شهرسازی با ستاد اقامه نماز همکاری داشتند و فضاهای مورد نیاز جهت تأسیس مسجد را در اختیار ما قرار دادند تا به کمک خیرین، مساجدی تأسیس شود.
وی یادآورشد: پردیسان از جمله مناطقی است که نیاز به مسجد دارد و بر همین اساس، نقشه هایی ایجاد شده است و مکان هایی که نیاز به ساخت مسجد است، مشخص شده است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم تصریح کرد: ستاد اقامه نماز استان قم کمیته مشترکی با اداره ...
[ مشاهده متن کامل خبر تشکیل خیرین مسجدساز و نمازخانه ساز در قم در خبرگزاری شبستان ]
تشکیل خیرین مسجدساز و نمازخانه ساز در قم






پنجشنبه ، ۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن