تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819532007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشته‌ شدن 3 سرنشین پیکان بر اثر تصادف در محور پارسیان به بندرلنگه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کشته‌ شدن 3 سرنشین پیکان بر اثر تصادف در محور پارسیان به بندرلنگه
دبیر ستاد اجرایی سفرهای نوروزی بندرلنگه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه خودرو پیکان، سه نفر از سرنشینان پیکان بعد از انتقال به بیمارستان جان باختند.
به گزارش نامه نیوز، شامگاه چهارشنبه، بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان به همراه فرماندار و معاونین، فرماندهی انتظامی و جمعی از مسئولین کمیته‌های اجرایی سفرهای نوروزی بندرلنگه از ستاد‌های اسکان فرهنگیان و همچنین ایستگاه‌های پلیس مستقر در این بندر بازدید کردند.


مصطفی اقتداری در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نوروزی در بندرلنگه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه خودرو  پیکان، 3 نفر در این حادثه، پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.


وی افزود: این حادثه در کیلومتر 108 محور پارسیان به بندرلنگه نزدیک جاده روستای غدیرکوهی به علت انحراف به چپ و سرعت بالای خودروی سمند رخ داد.


دبیر ستاد اجرایی سفرهای نوروزی بندرلنگه اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه، 3 سرنشین خودروی پیکان باتوجه به حضور فوری و به‌موقع اورژانس در محل وقوع تصادف و پس از انتقال مجروحان به بیمارستان شهدا بندرلنگه به علت جراحات شدید جان باختند.


اقتداری یادآور شد: سرنشینان خودرو سمند از مسافران نوروزی استان تهران و خودروی پیکان از اهالی استان فارس شهر شیراز هستند و این در حالی است که سال گذشته حوادث منجر به فوت نداشته‌ایم.


وی در پایان افزود: متاسفانه عدم رعایت سرعت مجاز و سبقت غیرمجاز باعث بروز این‌گونه تصادفات ناگوار در جاده‌ها می‌شود لذا از رانندگان محترم تقاضامندیم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند تا خدای ناکرده چنین حوادث تلخی رخ ندهد.




منبع: فارس


۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن